Pulmad 2012 vol.2.

178 postitust / 0 uut
Viimane postitus
Virgo Jaani
Kasutaja Virgo Jaani pilt
Võrgust väljas
Liitus: 10 Aug 2006 - 16:48
Pulmad 2012 vol.2.
20 Oktoober, 2011 - 17:10

Tervitus-

PANEN SELLE TEEMA LUKKU JA PALVE TULEVIKUKS NEID AASTAL 2012 või 2013 ABIELLUJAD,MITTE AVADA :D

Siit ei leia midagi ülesse !

Tehke parem eraldi teemad.

Tervitades,

Virgo
Pulmad.ee

KatrinAa
Võrgust väljas
Liitus: 6 Veebr 2011 - 14:04
Re: Pulmad 2012 vol.2.
26 Oktoober, 2011 - 14:19

Nonii alustame siis vol. 2-ga :)

Mina sain nyyd siis selgusele oma segases peas ja otsustasin siiski pulmaisa kasuks, kes on veel k6igele lisaks dj. Veigo Kaareti valisin, sain soovitusi oma tuttavatelt ja olen isegi nende (vendade) yritustel osalenud! Tean, et ei pea pettuma!
Nyyd tundub, et k6ik minu mured on murtud, on keegi, kes hoolitseb selle eest, et pidu oleks ideaalne :)!
Minul peakski nyyd olema k6ik eelvalmistused tehtud!
Kirik (Tallinna Toomkirik) on, peopaik (Viimsi peokeskus) on, kleit on, ylikond on, florist on, fotograaf on, auto on, juht on, pulmaisa / dj on ... s6rmuseid hetkel otsin...K6ik muu peaks jääma hilisemasse tulevikku ehk siis uude aastasse 2012!!

P6nev, p6nev, p6nev :) !!

Edu teile k6igile!!!

kjpulmad
Kasutaja kjpulmad pilt
Võrgust väljas
Liitus: 4 Märts 2009 - 21:34
Re: Pulmad 2012 vol.2.
26 Oktoober, 2011 - 21:49

Veigo Kaaret on väga hea valik, olen ise mitmel üritusel sellele tunnistajaks olnud.
Nii palju on juba tehtud teil, tubli!
Mina pidasin eile päris pika pulmakoosoleku koos ema ja tädi ja shampusega ja peab ütlema, et vaidlused olid tulised. Loodan, et vaidlustest sünnib tõde. ja, et kõik asjad hakkavad vaikselt hargnema.
Küsiksin kõigilt 2012 pruutidelt kas teete kirikliku laulatuse või mitte?ja kas keegi oskab öelda kas kirikuõpetajad ka väljaspool oma kirikut paare laulatavad?

DreamComeTrue
Võrgust väljas
Liitus: 10 Veebr 2011 - 14:05
Re: Pulmad 2012 vol.2.
28 Oktoober, 2011 - 22:57

Meil tuleb kirikliku alatooniga registreerimine, registreerijaks kaplan Olavi Ilumets. Juba tema saadetud tõotuste näidised olid väga kenad ja tõid niisama lugedeski pisara silma :)

Briksu1
Võrgust väljas
Liitus: 11 Okt 2011 - 20:41
Re: Pulmad 2012 vol.2.
29 Oktoober, 2011 - 10:32

Mina käisin siis eil eoma nö. unelmate pulmakohta vaatamas, kus lootsin pulmi pidada. Aga nagu pisut kartsin, et väikseks jääb, nii ka on :S Olin nii kurb.... Mel tuleb külalisi ca 120 ringis + lapsed, seega ei kannata nii palju maha ka kärpida, et sinna mahuksime siiski.
No hea vähemalt see, et eile hommikul käisime ka alternatiivi vaatamas ja see tundus ka täitsa ok, seega koht on siiski olemas.
Paika sai see nädal ka kindel pulmaisa ja bänd. Pulmaisa on Kuldar Pajula ja ansambel tuleb tema soovitatu, kes pidid mängima lives nii alates viiulist (eurovõidu laul pidi eriti äge olema sellega :D ) lõpetades ma ei tea millega :D
Pulmaisa on meil küll noor, kuid oma nö. presentatsiooni ajal :) jättis väga toreda mulje ja seega jääb siis tema.

ef1805
Võrgust väljas
Liitus: 24 Okt 2011 - 16:44
Re: Pulmad 2012 vol.2.
1 November, 2011 - 11:21

Meie kiriklikud pulmad, koos laste ristimisega on 10.08.2012 Rõuge kirikus ja pulmapidu pärast Rõuges ühes turismitalus. Kokku tuleb meil 35 inimest, kõik lähedasemad pereliikmed ja sõbrad. Teen siin kõvasti ettevalmistusi, mida saab praegu vähegi kokkuleppida on kokkuleppitud:). Sest veebraris tuleb perelisa ja siis ei jää enam aega nii, detailselt kõike ettevalmistada. Pulmaisa on olemas Raul Kivi ja ühtlasi tegeleb ka muusikalise poolega. Kutsed on tegemisel tuttava kunstniku juures, juba sain kätte näidise. See nädal lähen Frens cateringiga tutvust tegema, kuna peame võrumaal turismitalus, siis ise söögitegemisele ei hakka isegi mõtlema, sest tahame, et sellel päeval oleks kõik viimasepeal. Kuna meil pidu on nii sees peosaalis, kui ka väljas välitelgis, siis soojasöögi suhtes otsustasime kohale kutsuda tuttava koka, kes grillib erinevaid lihasid ja õues väligrilli peal tegeleb soojasöögi poolega. Teenindama tuleb ka tuttav noormees, kes töötab kelnerina. Sisse katame rootsilaua stiilis külmalaua, et oleks valikut kõigile. Ansambli paigutama õue, et ei peaks terve õhtu laua taga istuma saab olla nii sees, kui väljas. Sõrmused saame kingituseks, kleidi ja ülikonna ostame mais ja laste ristimiseks riided. Majutus on kohapeal. Paika oleme pannud juba lauaplaanid. Nüüd siinkohal soovingi Teie abi!!! Nimelt: Kas keegi oskab soovitada võrumaal ilusaid kohti mida kindasti tasuks pulmarongiga läbi sõita vms, mingeid häid ideid, plaan on minna Rõuges sepa juurest läbi, kes teeb meile rauast südamed koos meie nimedega, mis on omavahel ühendatud. Need laseme kinnitada puust alusele ja paneme oma magamistuppa hiljem, kas on veel midagi, kedagi, keda tasuks seal kandis külastada, kui kellegil kogemust? Plaanid on ilusti paberil kirjas ei hakanud siin juttu liiga pikaks vedama.

Maris Arulepp
Kasutaja Maris Arulepp pilt
Võrgust väljas
Liitus: 8 Sept 2009 - 14:01
Re: Pulmad 2012 vol.2.
7 November, 2011 - 20:15

Sellel suvel reisisime koos pulmarongiga Rõuges ja Võrus, nemad külastasid samuti seppa. Samuti külastati Rõuges, järve lähedal oleva mäekese peal olevat kurepesa. Kõrval oli väga lahke pererahvas, kelle karjamaal kurepesa asus ning see kusjuures oli esimene lint antud pesale! Lisaks käis see pruutpaar veel Võrus Roosisaarel nime ära puhumas. Samuti on Võru lähedal asuvat uut silda (kahjuks ei oska täpselt öelda millist) külastatud ning sealtki nimi ära saadetud.

Fotograafid Maris Arulepp ja Raido Saar
www.kaunidhetked.ee

lohekene
Võrgust väljas
Liitus: 3 Nov 2011 - 19:36
Re: Pulmad 2012 vol.2.
3 November, 2011 - 20:19

Minule tehti kaua oodatud ettepanek Taagepera lossi tornis 19.10.2011. Kuigi sisimas ikka lootsin, et varsti tehakse ning kuigi mees korraldas üllatuslikku romantilist väljasõitu koos ööbimisega, siis ma ei osanud seda oodatagi, sest me ei olnud saanud väikeste laste kõrvalt juba pikalt kohtingul käia ja seega... see pidi olema ju meie esimese kohtingu tähistamiseks. Kogu õhtu oli eriline ja teenindus lossis viimase peal ning kui me hakkasime oma tuppa minema, ütles mees, et lähme piilume ka torni... ja seal see juhtuski. Olin sõnatu... kuigi siismas kahtlustasin, sest teada oli väljasõit ju pea kuu ette, aga kui õhtujooksul midagi ei toimund, siis arvasin, et ju siis oli tegemist ikkagi ühe kohtinguga, aga kui nägin kaunistatud torni ja 73 (meie aastate arv kokku) kirsipunast roosi ja mehe laskumine põlvili...

Samal õhtul otsutasime toas, et kuupäev peab olema "5", sest sellel numbripäeval me kohtusime. Teine asi mis iseenesest paika loksus oli see, et mees ei olnud nõus ja mul polnud ka midagi selle vastu, kui see päev saab olema järgmine aasta ning meie ühine soov oli , et see peab olema suvekuu. Vaatasime kalendrit ja tee või tina aga ainult juulis oli "5" kuupäev nädala lõpu poole seega variante justkui polnud. Vaadates veelkord kalendrisse teadsime kohe, et see kuupäev jääb olgu see, siis kasvõi olnud esmaspäev, sest täpselt 5.07.2012 saab 55 kuud meie tutvumisest ja mis võiks veel parem olla kuitähistada seda meie ühise elutee registreerimisega. Järgmisel päeval avastasime veel kolmada seose 5+7=12 (pole küll oluline aga armas ikka :) ).

Hetkel on meil nii, et kindlat kohta pole veel. Silma on jäänud 3 kohta kokku - Põhja-Eestis, Kesk-Eestis ja Lõuna-Eestis. Novembri lõpus võtame ette ja käime kohad läbi. Samas pole välistatud, et koht muutub, sest oluline on see, et reaalselt oleks võimalik sellel päeval ilma jooksuta hakkama saada (kindel soov on sama päevahommikul nii mehe vanemate kui minu isa haudadel käia ja need asuvad Otepääl ja Viljandis). Pluss, see koht peab olema romantiline ja õdus + kindlasti ei tohi olla pikad lauad vaid peab olema väikesed lauakesed (lisab õdusust :) ) . Kuna külalisi saab olema ca 60-80 ja kindlasti koos lastega, siis peab olema ka kohas lastele tegevust. Meie jaoks on pulmad perekonnasündmus!
Fotograaf on paigas - Diana Unt (perekonna sõber)
Pulmaisa - tõenäoliselt jääb Hermaküla (kindel soov, et inimene, kes on ise õnnelikus abielus ja mitte lahutatud või mitu korda abielus olnud)
Juuksur-Kosmeetik - Lõplikke kokkuleppeid pole aga räägitud on Õnne Rudi (tema tuleb kohale kuhu vaja).
Ansambel - kaalumisel lehmakommionud.

Oluline ongi see, et see aasta saaks paika koha, pulmaisa ja fotograafi ning ülejäänud ääb järgmisesse aastasse

Pitser-T
Kasutaja Pitser-T pilt
Võrgust väljas
Liitus: 25 Juuni 2009 - 17:12
Re: Pulmad 2012 vol.2.
3 November, 2011 - 20:27

Tere.

See 5+7=12 on tõesti vahva avastus :)
Ja väga armas kihlumise lugu on Teil.

Suured õnnesoovid nii Teile kui kõigile teistele noorpaaridele.

Ja edu planeerimistel,
Merle Trestip
ansambel Pitser-T

sleepwalkers
Kasutaja sleepwalkers pilt
Võrgust väljas
Liitus: 18 Märts 2008 - 16:59
Re: Pulmad 2012 vol.2.
3 November, 2011 - 20:28

Palju õnne Teile! Ka mina tegin oma praegusele abikaasale ettepaneku Taagepera Lossis. :)

Miks mitte pidada ka pidu Taageperas? Koh on ilus, romantiline ja teenindus on Eesti parim! Lisaks sellele on veel täidetud tingimus Lõuna-Eesti näol.

Igatahes, jõudu organiseerimisel, sest koht, pulmaisa ja fotograaf on alles kõige algus. Edasi tulevad igasugused pisiasjad. :)

kjpulmad
Kasutaja kjpulmad pilt
Võrgust väljas
Liitus: 4 Märts 2009 - 21:34
Re: Pulmad 2012 vol.2.
4 November, 2011 - 13:40

Nii ilus!!!Palju,palju õnne Teile!
Meie pulmaisa on ka Hermaküla ja isegi samal põhjusel :)Hakkasin ka kohe meie kuid kokku liitma, polegi varem seda teinud ja sain 56 kuud meie pulmapäevaks:)(me abiellume 1 kuu hiljem :)
Edukat planeerimist!

Krete
Võrgust väljas
Liitus: 5 Aug 2010 - 12:24
Re: Pulmad 2012 vol.2.
9 November, 2011 - 15:21

Tere,

Kas keegi oskab jagada infot Hannes Hermaküla kontaktide kohta?! Oleksin väga tänulik.
Meie pulmapidu toimub maikuus 2012 ning ainukesed inimesed, kes veel puudu on: pulmaisa (sorav ingliskeeles), muusik ning lilleseadja/dekoreerija :)

Tervitades,

Krete

Mannup
Võrgust väljas
Liitus: 14 Jaan 2010 - 12:41
Re: Pulmad 2012 vol.2.
9 November, 2011 - 18:36

kommentaarides on käinud läbi Hannes Hermaküla aadress hannes.iir [at] mail.ee, proovi sealtkaud.

Aga ka Virgo Jaani, Anti Einpaul ja vist veel keegi peaksid inglise keeles soravad olema.

mann

sleepwalkers
Kasutaja sleepwalkers pilt
Võrgust väljas
Liitus: 18 Märts 2008 - 16:59
Re: Pulmad 2012 vol.2.
9 November, 2011 - 22:42

Hannese mail peaks olema tõesti hannes.iir [at] mail.ee. Telefoni ta vist väga vabalt ei levita.

Lisaksin siia veel omapoolsed väga soojad soovitused Hanne Hermakülale. Oleme temaga koos mitmed pulmad teinud ja kõik on läinud meeldivalt ladusalt ja lõbusalt. Mees teeb oma tööd hingega ja maitsekalt. Soovitan.

KH Looming
Võrgust väljas
Liitus: 27 Juuni 2011 - 15:32
Re: Pulmad 2012 vol.2.
23 November, 2011 - 14:16

Tere,
Kirjuta mulle mida sa lilleseadja/dekoreerijalt soovid, kus pulmapidu toimub, palju olete valmis kulutama ja ma teen hinnapakkumise. Kindlasti küsi ka teistelt tegijatelt hinnapakkumist, et leiaksid just endale sobiva. Minu leiad ka siit pulmad.ee floristide ja ruumide kaunistamise alt.
Kui lisad, et leidsid mind siit pulmad.ee, siis - 10 %

Parimatega, Kairit Tammets
K&H Looming OÜ "Lillestuudio"
Tallinn
Rävala 8
56902680
6008153
www.khlooming.ee
kh.looming [at] gmail.com

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
28 November, 2011 - 09:58

Võtan siis ka siia ritta. Meil siis tähtis päev 9 juuni 2012. Täna hommikul avastasin, et kõik numbrid jaguvad kolmega. Külalisi on u 30 ja peopaigaks on Altmõisa külalistemaja. Registreerimise koht on veel lahtine, kuna ei tea, kas Haapsalus tullakse ka majast väljaspoole või mitte. Fotograafiks on Liis Tamra. Oleme temaga siiani rahul olnud ja temale võib kindel olla, et saame ilusad pildid. Pulmaisa on veel lahtine, kuna kui sai hinnapäringud saadetud 9 kontaktile, siis vastuseid tuli ainult 3 ja nüüd kui saatsin uue kirja, et aeg kokku leppida, siis üks teatas, et see kuupäev ikkagi kinni, üks ei vasta ja ainult üks siis suhtleb. Nüüd peab vist saatma uued meilid uutele kontaktidele, kuna tahaks ju ikka valikuvõimalust ka, kui ei peaks hetkel kontaktis olev sobima. Aga me tahame, et pulmaisa ja muusik oleksid koos, et ei teki hiljem mingit jama, et ei sobi oma vahel või muud sellist. Tahaks ikka, et kõik sujuks hästi. Nime tahaks ära saata taevalaternaga aga seegi oleneb ilmast. Sõrmuseid lähme nüüd detsembris vaatama, kui oleme eestis. Ega keegi juhuslikult ei tea soomes mõnda head kullaseppa või juveelipoodi ja siis pulmakleitide kontakte? Saab raske olema, kui iga kolme kuu tagant eestis käia ja siis peab selle nädala jooksul suutma päris palju ära teha. Nüüd ongi vaja pulmaisa, kes oleks väga abivalmis, kui meie ise ei saa hakkama. Olen hakanud ka meikari ja juuksuri peale mõtlema aga ettekujutus puudub. Kuna ise ennast tavaliselt ei meigi, siis saab see väga raske olema, kuna ei taha kedagi, kes paneb sellist krohvi näkku, et olen inetu. Midagi loomulikku vaja. Samuti ma ei tea seda, et milline peaks olema soeng. Loori ma ei taha ja mõtlesin tiaara peale. Kuna meil peres ei ole abielu inimesi, siis ei ole ka nö pärandit ja mõtlesin, et huvitav oleks näha oma laste pulmas seda tiaarat. Samas ei tea ka seda, et mis riietus mehele. tal must ülikond olemas aga kardan, et see liiga sünge. Mõtlesin algul, et paneb need samad viigipüksid ja siis laseb lipsu ja vesti õmmelda või siis ostab aga kumb on parem, kas pintsak või vest on jälle oma moodi otsustamine. Kõiksugu ideed on oodatud.

KatrinAa
Võrgust väljas
Liitus: 6 Veebr 2011 - 14:04
Re: Pulmad 2012 vol.2.
28 November, 2011 - 14:18

Mina oskaksin natukene anda n6u soomes olevatest kleidipoodidest ja juveelikauplustest... olen samuti Soomes ja meilgi hakkab uuel aastal tiirutamine Eesti ja Soome vahet :).
Siin oleks siis m6ningaid s6rmuste disainerid...

http://www.atillander.fi/ , http://www.sandberg.fi/, kultajousi kauplused, (pane google otsingusse nt. vihkisormukset.. v6i lihtsalt sormukset ja sealt peaks tulema terve rida erinevaid kodulehti jms.)

Mina käisin kleiti proovimas zazabella´s , aga neidki on terve rida... google taas aitab .. "häämekko, "morsiuspukuja" jne.

Palju 6nne ja edu pulmade korraldamises :) !!!

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
29 November, 2011 - 09:15

Tänud sulle. Me ju alles 1,5 kuud siin olnud ja kuna pukmaplaanid alles tulid päevakavva, siis sellest suur abi. Mööda soomet lihtsam autoga ringi tiirutada, kui eesti ja soome vahet.

KatrinAa
Võrgust väljas
Liitus: 6 Veebr 2011 - 14:04
Re: Pulmad 2012 vol.2.
29 November, 2011 - 21:04

Tere taas pulmalised 2012 :)

Nyydseks on asjad arvatavasti rahunenud, nö. pulmapalavik on yle läinud ja vajalikud asjad on suuremal osal kindlasti korda saadud.. polegi muud, kui oodata seda imelist pulmapäeva :).
Meil nimelt on tekkinud muudatusi ... ilusaid muudatusi :) ! Kuigi minul on juba kleit ostetud, siis otsustasime teha pisikese beebikese :) nyyd olen hirmul, kuna kleit ostetud ja mittesugugi selline, et sinna nö. 6hupall ära mahuks! Oeh, nyyd siis surffan netis ja otsin rasedate kleite :D ... ja loodan siiski, et juhul, kui selleks ajaks oleme 6nnestunud, siis äkki saab minu kleidi 6mmelda ymber nii, et k6huke ära mahuks :)!! Julged oleme... aga nyyd lihtsalt see on 6ige aeg meie jaoks :)!!

Edu k6igile ja ikka kylma närvi... meie päevani 7 kuud umbes ... ikka väga lähedal tegelikult!!

Pitser-T
Kasutaja Pitser-T pilt
Võrgust väljas
Liitus: 25 Juuni 2009 - 17:12
Re: Pulmad 2012 vol.2.
30 November, 2011 - 11:22

Tere.

Oi kui vahvad plaanid Teil.
Hoiame pöialt, et kõik läheks nii, nagu loodate ja soovite.

Ilusat planeerimist ja ootusaega!

Merle Trestip
Ansambel Pitser-T

Virgo Jaani
Kasutaja Virgo Jaani pilt
Võrgust väljas
Liitus: 10 Aug 2006 - 16:48
Re: Pulmad 2012 vol.2.
2 Detsember, 2011 - 09:59

Tervitus-

Ka meie poolt palju õnne veel lahedama mõtte pärast :D (ehk siis pulmad on väga tore, lapsed veel toredamad).

Tervitades,

Virgo

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
2 Detsember, 2011 - 19:45

See ju suurepärane uudis. Nüüd vaid vaja leida õmbleja, kes kleidile oma hinnagu annaks.

kjpulmad
Kasutaja kjpulmad pilt
Võrgust väljas
Liitus: 4 Märts 2009 - 21:34
Re: Pulmad 2012 vol.2.
14 Detsember, 2011 - 22:23

Palju õnne beebiuudise peale! Meie pole ikka veel pulmaisaga kokku saanud....juba mitu aega oleme paika pannud ja alati on midagi ette tulnud...loodan, et jõuame veel selle aastanumbri sees esimese kohtumise ära pidada. Kas keegi on juba mängude ja ametite peale ka mõelda jõudnud?

krisshhy
Võrgust väljas
Liitus: 18 Juuli 2011 - 11:05
Re: Pulmad 2012 vol.2.
15 Detsember, 2011 - 21:54

Kõik paigas - mängud, koht, muusika, riided, sõrmused, söök-jook jm; ameteid ei jaga (kuidagi tundub veider mulle hakata mõisapulmas ameteid jagama, a see minu kiiks ;) ), kirikuõpetajaga kohtutud, avaldus sees, jagame hoogsalt kutseid :) 2,5 kuud veel...

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
16 Detsember, 2011 - 18:38

Meie ei teagi, kas hakkame neid ameteid jagama, kuna ei tee suuri pulmi. Mängudest ei tea veel midagi, kuna pole veel pulmaisaga kohtutud ja pole veel väljagi valitud. Muidu peokoht, registreerimiskoht, kuupäev ja kellaaeg paigas ja ära broneeritud.
Nüüd aga küsimus, et kui paljud tellivad video?

Pitser-T
Kasutaja Pitser-T pilt
Võrgust väljas
Liitus: 25 Juuni 2009 - 17:12
Re: Pulmad 2012 vol.2.
16 Detsember, 2011 - 20:22

Tere.

Kui Teil eelarvesse mahub, siis soovitan lisaks fotodele tellida ka video. Pildid on kindlasti väga olulised ja hea fotograafi puhul on tõenäoliselt ka palju väga hästi tabatud momente, aga videost on näha ka hetke emotsioonid, tunded ja jutt, mis tegevuste juurde räägiti. Näiteks mulle meeldiks küll vaadata tulevikus video pealt, kuidas ma registreerimisel "jah" sõna ütlen :)

Edu planeerimisel,
Merle Trestip
ansambel Pitser-T

krisshhy
Võrgust väljas
Liitus: 18 Juuli 2011 - 11:05
Re: Pulmad 2012 vol.2.
18 Detsember, 2011 - 23:25

Ma ei salli ennast fotodelgi vaadata, saati siis videost :D

kjpulmad
Kasutaja kjpulmad pilt
Võrgust väljas
Liitus: 4 Märts 2009 - 21:34
Re: Pulmad 2012 vol.2.
18 Detsember, 2011 - 20:06

Kas keegi oskab soovitada mõnda videomeest? Sooviks videot enda tarbeks, et oleks mõnus nostalgitseda koos mehega tulevikus...ei pea olema väga kvaliteetne.

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
20 Detsember, 2011 - 10:15

Aga miks mitte lasta siis kellegil videokaamera kaasa võtta, et filmida? Ma isiklikult arvan, et maksaks ainult hea kvaliteedi eest.

eggi
Kasutaja eggi pilt
Võrgust väljas
Liitus: 20 Okt 2006 - 02:26
Re: Pulmad 2012 vol.2.
24 Detsember, 2011 - 00:42

Pulmavideo tegemise alternatiivlahendustest teeb Viimar Lindau päris hea ülevaate:
http://www.pulmad.ee/blogid/video/pulmavideo-alternatiivlahendused

lugupidamisega,
Ivo Eggi

tiram
Kasutaja tiram pilt
Võrgust väljas
Liitus: 9 Jaan 2011 - 11:47
Re: Pulmad 2012 vol.2.
27 Detsember, 2011 - 20:20

meie votame videoteenuse terveks paevaks aga naiteks fotograaf tuleb ainult paariks tunniks. kuna arvan, et tunnine video ehk natuke parem kui 400 erinevat pilti. oleneb muidugi mida ise eelistate, filmi voi pilti!

Kadri1988
Võrgust väljas
Liitus: 4 Sept 2011 - 15:55
Re: Pulmad 2012 vol.2.
26 Detsember, 2011 - 12:40

Võtame ka ritta - meie ilus päev on 25.05.2012, praeguseks on suuremad asjad enam-vähem paigas ning väiksemate asjade suhte on selge visioon ka olemas. Loodame, et kõik läheb hästi.

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
26 Detsember, 2011 - 13:57

Meil siis koht olemas ja pulmaisa-muusika-video on ka ühes paketis. Fotograaf olemas. Kutsed välja valitud. Sõrmused laseme arvatavasti mati kullaäris teha, kuna nende kodukal oli huvitav disainimisleht, millega saime oma ideaali tehtud ja nüüd vaja tellida. Aga arvan, et enne märtsit ei telli. Kleidi olen mõelnud dressylime-st tellida aga eks vaatab, kuidas kevadel mõtted on. Seal olen hetkel leidnud endale sobiva. Eestis oleme ju nii lühikest aega, et hakata seal õmbkejat otsima ja siis veel proovimas käima, siis selleks arvatavasti aega ei jää. Seal aga hinnad meie arust väga odavad, et riskida. Siiani olen ainult positiivset tagasisidet leidnud.
Meil hetkel aga suuremaks mureks on see, et kas pakkuda öömaja ja kui pakkuda, siis kas ise kõik kinni maksta? Meil toimub Altmõisa külalistemajas ja kui me peaks 32 inimesele toad võtma, siis meie eelarve läheb küll lõhki.

Kadri1988
Võrgust väljas
Liitus: 4 Sept 2011 - 15:55
Re: Pulmad 2012 vol.2.
26 Detsember, 2011 - 14:31

Eks see ole kahe otsaga asi, kas maksta külaliste öömaja kinni või mitte, kui se teie eelarve kapitaaliselt lõhki lööb, siis pole see vast mõistlik. Pärast pulmapidu on ju ka vaja edasi elada.
Meie otsustasime ööbimisega peo teha, kuna meil külalised tulevad üle Eesti kokku ning tahaks, et nad saaksid rahulikult pulmapidu nautida,ilma et vaataksid kell 22 närviliselt kella, et millal torti saab, sest on vaja veel 3 tundi koju sõita. Ma kardan, et kui külalised peaksid ise majutuse eest maksma, siis nad pigem sõidavad ära koju.

kjpulmad
Kasutaja kjpulmad pilt
Võrgust väljas
Liitus: 4 Märts 2009 - 21:34
Re: Pulmad 2012 vol.2.
26 Detsember, 2011 - 17:36

Mina soovitaksin teha nii, et maksta kinni kõige lähedasemate inimeste ööbimise ja teistele kirjutada juurde, et kohapeal ööbimisvõimalus (saavad siis ise broneerida endale) ning peale südaööd orgunnime bussi, mis pulmaseltskonna linna viib ja arvatavasti paneme bussi kaasa ka klubipääsmeid. Keegi ei pea ise transpordi pärast muretsema.

Krete
Võrgust väljas
Liitus: 5 Aug 2010 - 12:24
Re: Pulmad 2012 vol.2.
26 Detsember, 2011 - 23:45

Suure kolimise, koolide lõpetamiste ning kõige muu stressamise järel on ka meie pulmaplaanid peaaegu,et lõpusirgele jõudnud :) Nüüd veel vaja vaid DJ ning florist leida. Aga aega veel on, kuna pulmapäevaks alles 27mai. Küll jõuab, mõtlen mina :) Kõigile teistele aga ilusat algavat aastat ;)

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
27 Detsember, 2011 - 08:28

Meil siis lugu nii, et alguses mõtlesime, et seal võimalik telkida, et siis teeks telkimise. Et toa võtaks meile ja minu emale, kes siis meie lastega seal on. Kui aga eestis ära käisime, siis olime koos mehe perega, kes arvatavasti hakkab selle peale vinguma aga nad virisevad koguaeg. Nüüd siis mõtlemegi, et mida teha. Minu poolt tulev pere ja tädi perega oleksid küll nõus telkima, kui ilm lubab. Meil lausa traditsiooniks suveti hea ilma korral telkida. Kas siis koduõues või siis minnakse perega telkidega matkama.
Floristi meie ei palka, kuna Altmõisa teeb seda ise ja nüüd vaja ainult leida koht, kus saaks pulmaauto kaunistuse teha. Selle vist laseks teha Haapsalus. Aga pole ettekujutustki, milline see olema peab.
Meil siis selgus Altmõisas ka see, et toit serveeritakse taldrikutes. Ei mingit ühist vaagnat. Hiljem sis tuleb näksi laud nii, et need on laudade.
Nüüd aga küsimus, et kas jääb imelik, kui ruumis on külalised 3 ümmarguse laua taga ja siis pruutpaar oma kandilise laua taga?

tiram
Kasutaja tiram pilt
Võrgust väljas
Liitus: 9 Jaan 2011 - 11:47
Re: Pulmad 2012 vol.2.
27 Detsember, 2011 - 20:15

meie ei paku oomaja kylalistele va minu vanematele, et siis ema saab meie pulmaool meie last hoida. peopaigast saime allahindlust oma kylalistele ja kes soovivad broneerivad seal. samas me abiellume parnu linnas, kus on igasugusele eelarvele oobimiskohti. meil on enamus inimesi ka 1 h soidukaugusel umbes muidugi. voite ju organiseerida minibussi haapsalu, kus on rohkem majutusvoimalusi.
altmoisa on kena koht. ja minu arvates ei ole imelik kui olete kahekesi, tehke koik nii nagu teie tahate, see on teie paev :)

tiram
Kasutaja tiram pilt
Võrgust väljas
Liitus: 9 Jaan 2011 - 11:47
Re: Pulmad 2012 vol.2.
28 Detsember, 2011 - 12:55

meie ei paku oomaja kylalistele va minu vanematele, et siis ema saab meie pulmaool meie last hoida. peopaigast saime allahindlust oma kylalistele ja kes soovivad broneerivad seal. samas me abiellume parnu linnas, kus on igasugusele eelarvele oobimiskohti. meil on enamus inimesi ka 1 h soidukaugusel umbes muidugi. voite ju organiseerida minibussi haapsalu, kus on rohkem majutusvoimalusi.
altmoisa on kena koht. ja minu arvates ei ole imelik kui olete kahekesi oma lauas, tehke koik nii nagu teie tahate, see on teie paev :)

krisshhy
Võrgust väljas
Liitus: 18 Juuli 2011 - 11:05
Re: Pulmad 2012 vol.2.
27 Detsember, 2011 - 22:55

Meil on pulma lõpuks planeeritud ca 22, kuna meil palju lapsi tulemas.Pealegi 50 külalise tube mõisas ma kinni maksta ei tahaks. Mehe ema jääb ööseks meile, teised külalised on kõik pulmakohast ca 40 km raadiuses. Ja noh, kuna rasedaid (kes nagunii rooli lükatakse), on oodata 6 tk, siis pole vast muret :)

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
28 Detsember, 2011 - 08:48

Ma siin küsiks, et eile sai mehega vaadata kulutused üle ja siis sai arutatud ka mehele uue ülikonna ostu koos kingadega. Ma siis rääkisin, et oleks tore, kui mees ka valges oleks, nagu mina aga selle peale mees, et mul ju mustad kingad olemas ja meil niigi vähe aega siis ringi käia ja valget taga otsida. Nüüd siis ka küsimus, et kui nüüd must ülikond osta, siis mida sinna juurde panna, et kõik nii sünge ei tundu?

Kadri1988
Võrgust väljas
Liitus: 4 Sept 2011 - 15:55
Re: Pulmad 2012 vol.2.
28 Detsember, 2011 - 09:45

Minu enda isiklik arvamus on,et must ei ole sünge, vaid see on ilus ja pidulik. Ostke ilus valge särk ning ilus lips ning lilliõis taskusse ning ongi kõik väga ilus, soliidne ja pidulik. Minu kaasa paneb ka kindlasti tumeda ülikonna.

krisshhy
Võrgust väljas
Liitus: 18 Juuli 2011 - 11:05
Re: Pulmad 2012 vol.2.
28 Detsember, 2011 - 21:47

Minu elukaaslane abiellub ka mustas ülikonnas. Mitte päris mustas, heledad niidid jooksevad kanga sees. Särk on lilla (meie pulmavärvid on valge ja lilla), see küll suure surma peale :D Ei tahtnud kuidagi nõustuda alguses. Aga Baltmani müüjaneiu oli ka minu poolt ja no tõesti sobib hästi :) Minu arust sobib tume ülikond väga ilusti.

sinjorita
Võrgust väljas
Liitus: 14 Nov 2007 - 14:16
Re: Pulmad 2012 vol.2.
29 Detsember, 2011 - 00:28

Meie pulmad kandis ka mees musta ülikonda kus õrnad triibud sees. No valge on väga maitse asi, meile lihtsalt ei istunud. Pealegi, mis sa selle ülikonnaga hiljem teed? Jääb kappi seisma.
Meie ostsime kusjuures Montonist. Soe soovitus - ostke ülikonnad mis on kahe, ühe nööbiga (nagu nüüd moes on) ja kindlasti kehasse õmmeldud lõikega! Viis pluss ja üüber seksikas. Siis on peigmees ikka peigmees ja näeb väga uhke välja :).

kjpulmad
Kasutaja kjpulmad pilt
Võrgust väljas
Liitus: 4 Märts 2009 - 21:34
Re: Pulmad 2012 vol.2.
28 Detsember, 2011 - 19:00

Minumeelest on ka must väga ilus koos valge särgiga. Minu mees kannab musta smokingut ja valge ei tulnud kõne allagi,sest pruut peab ju särama.Lisaks sellele on minumeelest valge ülikond etiketi vastane. Valgega on see oht ka, et ei pruugi tooni poolest kleidiga sobida.

tiram
Kasutaja tiram pilt
Võrgust väljas
Liitus: 9 Jaan 2011 - 11:47
Re: Pulmad 2012 vol.2.
28 Detsember, 2011 - 21:59

mulle ka ei meeldi valge ylikond ja mees naeraks mu valja kui ma seda isegi soovitaksin. meil tuleb ilmselt pruunikas, kuna mu kleit on mochavarvi. must on taiesti ok!

kjpulmad
Kasutaja kjpulmad pilt
Võrgust väljas
Liitus: 4 Märts 2009 - 21:34
Re: Pulmad 2012 vol.2.
28 Detsember, 2011 - 19:02

Uuriksin kas Dj, paaripanija, florist ja muusika registreerimisel on kõigil olemas? Kas keegi leidis mõne eriti hea tegija keda julgeb soovitada?

krisshhy
Võrgust väljas
Liitus: 18 Juuli 2011 - 11:05
Re: Pulmad 2012 vol.2.
28 Detsember, 2011 - 21:48

Ma hirmsasti tahaks soovitada, aga kahe kuu pärast ehk soovitan :)

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
29 Detsember, 2011 - 02:27

Muusikat registreerimisel ei ole veel otsustanud. Tahaks, et keegi laulaks, mitte ei tule plaadilt.

Kadri1988
Võrgust väljas
Liitus: 4 Sept 2011 - 15:55
Re: Pulmad 2012 vol.2.
30 Detsember, 2011 - 10:00

Mina ei tea, kas teistel on ka nii, aga mul on hetkel selline tunne, et kogu asi on kuidagi väga laiali. Meil on paigas peokoht, põhimõtteliselt toitlustus, pulmaisa, fotograaf, bändi puhul valime hetkel kahe vahel. Veel on peigmehel olemas ülikond ja kingad, minul kingad, õmbleja, kes kleidi teeb, juuksur ja meikar. Välja on valitud pruudikimp ja veel mõni pisiasi. Tundub, et tehtud on küll, aga ikka on selline tunne, et midagi pole tehtud. Lisaks on suur dilemma kleitide lõigete vahel - no ei suuda kohe ära otsustada.

Kogu see pisiasjade vaatamine ja uurimine võtab nii palju aega - olgem ausad, ma peaks praegu sessiks õppima, mitte erinevate pisividinate pilte vaatama. Õnneks on töölt praegu vabam aeg, aga ikkagi. Teine pool on mul õnneks rahulik ning suudab ka mind maa peale tuua.

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
30 Detsember, 2011 - 10:34

Kuna mul oli vahepeal sama lootusetu olek, siis loobusin pisidetalidest. Võtsin vastu otsuse, et ei ole mingit kindlat teemat vaid lihtsad nagu me ise. Palju vabam tunne on, kuna kleit ootab tellimist, peokoht teeb ise suure töö ära. Meil vaja ainult menüü veel valida, mis selgub kevadel ja laudadega sama asi. Registreerimiskoht teeb ka kõik ise ära. Pulmaemaga vaja rääkida aga seda uuel aastal, kui ise selgusele oleme jõudnud. Kui aga detaile tahad, siis palu kedagi appi.

Kadri1988
Võrgust väljas
Liitus: 4 Sept 2011 - 15:55
Re: Pulmad 2012 vol.2.
30 Detsember, 2011 - 10:55

Ega ma väga hulluks nende detailide ja pisiasjadega ei lähegi. Muidu oleks varsti küll sinna valgete ja pehmete seinte vahele minek. Minu probleem on pigem selles, et ma ei suuda otsustada. Näiteks kleitide puhul suutsin ma lõpuks kahe peale oma valiku taandada aga sealt edasi ei oska valida, sama lugu on kutsetega. Varsti hakkan kulli ja kirja viskama :)

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
30 Detsember, 2011 - 11:06

No kutsetega oli meil ka jube valik. Lõpuks mees ütles, et ära näita mulle kõiki vaid vali mingid välja ja siis valime ühe. Sai siis otsustatud valge kasuks ja liblikad. Ausalt öeldes selle peoruumiga isegi sobivad need. Kleidiga oli ka nii, et vaatasin neid A-lõikega ja siis lihtsalt langevaid aga kui mees neid vaatama hakkas, siis oli tal kohe pilt silme ees, et milline kleit olla võiks. Valis mulle üldse sellise, nende seast välja, mis rõhutab minu figuuri.

Pitser-T
Kasutaja Pitser-T pilt
Võrgust väljas
Liitus: 25 Juuni 2009 - 17:12
Re: Pulmad 2012 vol.2.
31 Detsember, 2011 - 11:30

Tere.

Sinu loetelu vaadates on sul ikka päris palju ju tehtud. Kõik olulisemad ja suuremad asjad on paigas.
Usun, et sa ei peaks üldse muretsema :)
Ja kui sul on hea pulmaisa, siis küll tema ka aitab meelde tuletada ja soovitada pisidetaile, et midagi ei ununeks :)

Edu planeerimisel,
Merle Trestip
ansambel Pitser-T

kjpulmad
Kasutaja kjpulmad pilt
Võrgust väljas
Liitus: 4 Märts 2009 - 21:34
Re: Pulmad 2012 vol.2.
30 Detsember, 2011 - 22:51

Ma ütleks, et teil on juba päris palju tehtud....meil ainult broneeringud. Õnneks mul jällegi peas on väga paigas kuidas miski olema peaks. Meil on romantiline stiil, läbivad värvid türkiissinine, tumedam roosa ja valge. Alates kutsetest lõpetades tordiga tuleb kõik ühte stiili ja värvi. Kleidiga on nii, et peas on täpselt välja mõeldud, aga proovima pole veel jõudnud....ei tea kas meie poodides üldse on mingit valikut.

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
31 Detsember, 2011 - 12:46

Head vana aasta lõppu ja veel parema uut aastat!
Ma nüüd leidsin lõpuks netist kuldse tiaara, mis sobib meie liblika teemaga. Ma juba oli lootust kaotamas, et sellist polegi. Nüüd vaja uurida, et kuidas seda UK-st saaks.
Mul nimelt on soov kanda tiaarat pulmas.

Virgo Jaani
Kasutaja Virgo Jaani pilt
Võrgust väljas
Liitus: 10 Aug 2006 - 16:48
Re: Pulmad 2012 vol.2.
1 Jaanuar, 2012 - 01:03

Tervitus-

Samuti head uut aastat !

Tervitades,

Virgo

krisshhy
Võrgust väljas
Liitus: 18 Juuli 2011 - 11:05
Re: Pulmad 2012 vol.2.
1 Jaanuar, 2012 - 12:08

Kas keegi loori kasuks ka on otsustanud?
Mina loori ei pane, kuna see ikkagi nn süütute tüdrukute värk. Mind mu kahe lapsega vaevalt nö süütuks saab pidada :D Pealegi mu elukaaslane avaldas arvamust, et palun ära topi kardinat pähe :D
Minul tulevad ainult juuksekammid-kaunistused, tellisin samas stiilis kõrvarõngaste, kaelaketi ja randmeketiga. Minu arust armas ja stiilipuhas.

Triino
Võrgust väljas
Liitus: 21 Sept 2011 - 15:01
Re: Pulmad 2012 vol.2.
1 Jaanuar, 2012 - 12:32

Tervist - r22kides looridest, kui keegi otsib tegijat ja on valmis natuke yle keskmise raha kulutama siis Ann Guise teeb v2ga head t22d.

Ta t22tab inglismaalt aga saadab yle maailma. Ma ytleks et hinnad on ysna prisked (k2sitsi tehtud siid loorid) - minu loor oli £395 ja mu algne soov oleks yle £600 maksma l2inud.

http://crowningglorysilkveils.homestead.com/

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
1 Jaanuar, 2012 - 14:12

Mina olen hetkel arvamusel, et ei taha loori. Aga kui saan oma juuksuriga kokku, siis vaatab, mis tema räägib. Tiaarat ma ikka tahan väga. Tahaks selle hiljem edasi pärandada. Kui nüüd võtta seda, et loor ainult süütutele, siis ei tohiks ma valget kleiti ka panna. Aga just valget kleiti ma tahan.

krisshhy
Võrgust väljas
Liitus: 18 Juuli 2011 - 11:05
Re: Pulmad 2012 vol.2.
3 Jaanuar, 2012 - 12:43

No selle kleidi-asja ma kohandasin vastavalt oma tahtmisele - kleit tuleb mul ikka valge :)

Kadri1988
Võrgust väljas
Liitus: 4 Sept 2011 - 15:55
Re: Pulmad 2012 vol.2.
2 Jaanuar, 2012 - 11:56

Praegu kaldun arvama, et ma ei taha loori, sest see lihtsalt ei meeldi mulle eriti. Aga see kõik võib veel muutuda.

Muidu aga soovin kõigile kaunist uut aastat!

krisshhy
Võrgust väljas
Liitus: 18 Juuli 2011 - 11:05
Re: Pulmad 2012 vol.2.
3 Jaanuar, 2012 - 13:08

Kas keegi ilma pulmaisata ka läbi ajab?

Virgo Jaani
Kasutaja Virgo Jaani pilt
Võrgust väljas
Liitus: 10 Aug 2006 - 16:48
Re: Pulmad 2012 vol.2.
3 Jaanuar, 2012 - 13:10

Tervitus-

tee selle kohta täiesti eraldi teema :D

See läheb siin muidu kaotsi.

Tervitades,

Virgo

tiram
Kasutaja tiram pilt
Võrgust väljas
Liitus: 9 Jaan 2011 - 11:47
Re: Pulmad 2012 vol.2.
3 Jaanuar, 2012 - 15:34

meil tuleb aga ainult seetottu, et tegemist 2keelse pulmaga. teeb vajalikud tolkimised, paar mangu ehk ja vaatab, et asi sujuks. muidu ei votaks, minu meelest voiksid nad taiesti olemata olla pulmas.

Virgo Jaani
Kasutaja Virgo Jaani pilt
Võrgust väljas
Liitus: 10 Aug 2006 - 16:48
Re: Pulmad 2012 vol.2.
3 Jaanuar, 2012 - 15:53

Tervitus-

Mulle on paljud paarid (numbreid ütlema ei hakka, aga palju), kes pole pulmaisa võtnud ning keda ma olen lihtsalt meili teel ning ka Pulmad.ee kaudu nõustanud, öelnud peale pulmi ausalt, et oleks pidanud võtma.

Loomulikult saab ka ilma, aga hea pulmaisa annab pulmale ikka juurde :D ja jätab noorpaarile võimaluse pulma nautida.

Tervitades,

Virgo

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
3 Jaanuar, 2012 - 16:40

Just selle pärast me võtame tegija, et sel päeval tahame, et meie saaks pidu nautida ja külalistele oleks ka lõbus.

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
3 Jaanuar, 2012 - 15:18

Meie väikestest pulmadTere pole varsti midagi alles. Kui alguses tahtsime teha registreerimise ja suus promenaadil söömisega, siis see läks edasi selleks, et kuna pered kohtuvad esimest korda, siis peaks ikka kellegi palkama. Sealt edasi siis koha valik. Kui oli kindel, et tuleb meiega kokku 32, siis enam pole see ka kindel. Kui nüüd paar inimest kutsuda, siis peab vaatama, et kas võtame ikka ümmargused lauad. Sinna ju mahub 10 inimest ja ega siis ei saa neljandat lauda jätta 2-3 inimese päralt. Selle peaks siis ka täis saama. Nii et tundub, et hetkel hakkame mõtlema, et kas kutsume veel paar inimest ja siis vali teised ka sinna lauda või mitte. Aga tulemas on ka pulmalaulikud, millele üritan fantaasia lendu saada, mida seni veel ei ole tulnud. Lisaks tean seda, et pruudikimp tuleb kalladest ja arvatavasti valged aga milline autokaunistus? Google andis ühe normaalse aga ikka pole päris see.

kjpulmad
Kasutaja kjpulmad pilt
Võrgust väljas
Liitus: 4 Märts 2009 - 21:34
Re: Pulmad 2012 vol.2.
3 Jaanuar, 2012 - 20:30

Meie võtame kindlasti pulmaisa...mulle tundub, et see on väga-väga oluline, enne loobuks vist bändist(ainult dj või makilt ilus muusika) või lilleseadjast (paneks ise mõne õie lauale). Loori ma tahaks ikka kanda, vähemalt laulatusel, hiljem vast võtaks ära, aga sellist tagasihoidliku juustesse kinnitatud(näo ette ei pane). Täna sain endale uue juuksuri ka kellega olen väga rahul, ilmselt teeb mulle ka pulmasoengu.

MerleR
Võrgust väljas
Liitus: 9 Aug 2011 - 11:53
Re: Pulmad 2012 vol.2.
4 Jaanuar, 2012 - 11:14

Meil on pulmaisaks - Marnet Kärg :)

Pulmad toimuvad meil 16.06.2012
Minul on arvamus, et pulmaisa peaks olemas, siis saavad kõik korralikult pidutseda ja ei pea ise vaeva nägema !!

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
6 Jaanuar, 2012 - 11:05

Kas keegi on jana midagi valmis ka ostnud? Mulle tundub, et olen hiljaks jäänud. 5kuud veel ju. Nüüd olen hakanud rohkem ringi vaatama ja tundub, et enamus asju tellima välismaalt, kuna meil liblika temaatika ja Eestis on valik väga kesine.

krisshhy
Võrgust väljas
Liitus: 18 Juuli 2011 - 11:05
Re: Pulmad 2012 vol.2.
6 Jaanuar, 2012 - 11:32

Mis asju ostnud? :D

kjpulmad
Kasutaja kjpulmad pilt
Võrgust väljas
Liitus: 4 Märts 2009 - 21:34
Re: Pulmad 2012 vol.2.
6 Jaanuar, 2012 - 12:05

Meie pulmadeni on 7 kuud ja ma pole ka midagi veel ostnud:D Aga nüüd varsti, varsti võtan ennast kätte (tegelikult mul paljud asjad välja valitud juba).

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
6 Jaanuar, 2012 - 12:13

See on see sõnastik. Aga muidu oli küsimus, et kas keegi on mingeid asju juba soetanud. Mul muidu valitud enamus asju ja nüüd peaks siis tellimuse tegema. Ainus, mida ma ei tea, on kingad. Tahaks pisikese kontsaga ja ümmarguse ninaga aga mul nii suur jalg et ei tea, kas leian. Vaja ju enne kleidi tellimust ära osta. Ega keegi ei tea, kus saaks lasta sõrmuste padjale peale tikkida nimed ja kuupäeva?

krisshhy
Võrgust väljas
Liitus: 18 Juuli 2011 - 11:05
Re: Pulmad 2012 vol.2.
7 Jaanuar, 2012 - 15:45

No mis olemas on: 2 kleiti (esimese ostsin siis kui kaalusin 63 kilo, nüüd kaalun miski 48 ja see esimene kleit jäi suureks, ostsin uue); kott; saapad; saapakaunistused; keep; kasukas; sõrmused; kutsed (laiali saadetud kõik); registreerija; koht; toit-jook (kohapealt võtame); pulmaveinid; ehted; pruudikimp/peigmehe rinnakaunistus (võlts lilledest aga nii hästi tehtud, et eluseeski ei ütleks, et need päris pole); laste riided/kingad/mantlid; auto; autokaunistus (ise tegin); pulmaküünal(küünlad laudadele; fotograafid; külaliste kingitused; tänukingid emadele (meil kummalgi enam isa pole kahjuks); nimesaatmistarvikud; isamees (kes võtab korraldamise enda peale); külalistele kinkide jagajad (2 minu sõbrannat); lilleneiu (minu sõbranna). Ühesõnaga rohkem ei tule hetkel meelde :) Peigmehe kingad on veel puudu, ülejäänu peaks olemas olema :)

krisshhy
Võrgust väljas
Liitus: 18 Juuli 2011 - 11:05
Re: Pulmad 2012 vol.2.
7 Jaanuar, 2012 - 15:46

Unustasin - külalisteraamat, kohakaardid jms ka olemas :)

AJ
Võrgust väljas
Liitus: 4 Nov 2011 - 16:58
Re: Pulmad 2012 vol.2.
6 Jaanuar, 2012 - 22:59

Pulmadeni on veidi alla 7 kuu ning oleme juba mõned asjad soetanud. Mitte just sellepärast, et kiire oleks, vaid et endale ka kohale jõuaks, et tõesti abiellume :)
Tellitud on sõrmused (saime just eile kätte), kangas kleidi ja ülikonna jaoks, kingad mõlemale, tiaara soengusse ning kutsete materjal, millest olen vaikselt hakanud kutseid tegema. Sellega on vist kõik, mis reaalselt ära ostetud on :)

põnevil
Võrgust väljas
Liitus: 5 Aug 2011 - 19:37
Re: Pulmad 2012 vol.2.
6 Jaanuar, 2012 - 23:28

Paneks ka siis kirja meie plaanid siiani.

Pulmapidu toimub 9. juuni 2012. Kutsutud on ligikaudu 100 inimest, 4st erinevast rahvusest. Pulma läbivaks teemaks on liblikad, värvideks valge ja lilla. Olemas on: koht, pulmaisa, paaripanija, fotograaf, toit, DJ, tort. Kõik on siis läbiräägitud, kuid ühtegi kotumist pole veel olnud. Keeruliseks teeb olukorra fakt, et me ei ela Eestis ja kõik kohtumised on vaja korraldada ühe nädala jooksul: fotograaf, pulmaisa, tordi maitsmine, sõrmused, kleit, ülikond, proovi meik ja soeng, lilleseaded, peokoha külastus(peig veel ei tea, kus ta abiellub (:). Ainuke, mis meil on täisti valmis, on kutsed. Paberil, enda käes, pole veel saanud hoida, aga kohekohe peaksid postkasti jõudma. Ma olen juba täiesti ärevil, tundub võimatu KÕIK ühe nädalaga ära korraldada. Üldse on kummaline kogu korralduse käik pruudi peas, vähemalt minu peas. Ma tean täpselt mis lugusid ma tahan sisenemiseks ja väljumiseks, aga ma ei ole otsustanud kas registreerimine toimub õues või siseruumides :).

Mis mind korralduse käigus üllatas, oli pulmaautode hinnad, üpris kallid. Esmased soovid olid ka muidugi suured, aga ligi 500€ tundub ikka liiga palju auto eest.

Abi paluksin ka. Kuna ma tellisin ebayst kleidi, mis mulle väga ei istunud, tahaks külastada Tartus erinevaid poode ja kleite proovida, kuhu minna ?

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
7 Jaanuar, 2012 - 08:11

Meil siis sarnane olukord. Meil ka 9 juuni päev, teemaks liblikad ja oleme Eestist eemal. Olime Eestis eelmine kuu 5päeva ja nendest 4 päevaga käisime peokohas ära, vaatasime registreerimiskoha, saime kokku pulmaisa-muusikuga. Fotograaf ka olemas. Ainult juuksuriga ei õnnestunud aega saada aga nüüd märtsis, kui läheme, siis peaks õnnestuma küll. Muusikaga on meil kesised lood. Midagi välja valitud aga ei tea, kas on õige lasta makilt. Tahaks mingeid muusikuid aga peab eelarvet vaatama.

Me leidsime küünla unitycandlest. Seal on valik, kas tahad põlevat küünalt või sellist, millele paned teeküünla sisse ja see siis põleb.

Kas selle kleidiga siis lood sellised, et ei sobi või vajab kohendamist õmbleja juures?

põnevil
Võrgust väljas
Liitus: 5 Aug 2011 - 19:37
Re: Pulmad 2012 vol.2.
7 Jaanuar, 2012 - 14:03

Nii tore on kuulda, et on ka teisi, kes kasutavad liblika temaatikat. Ma alguses väheke kartsin, et äkki ei ole sobilik vms. Kogu pulma planeerimisega kaasnevad emotsioonid on mul nagu öö ja päev. Üks päev olen paanikas, et me ei saa elusees kõike õigeks ajaks valmis, teisel päeval aga olen täiesti enesekindel, et põhijooned ja asjad on paigas, ettekujutus enamustest asjadest olemas :).

Kleidiga oli selline lugu, et ma ei teagi nüüd täpselt, mis sellega saab. Hetkel teeb see kleit mind vormikamaks, kui ma tegelikult olen ja materjal ei ole nii õhuline, kui ma lootsin. Hetkel ma veel ei rutta ajas ette, hoian kleiti alles ja võib-olla annab midagi kohendada. Samas tahaks ikkagi proovida teisi kleite ka, äkki ongi tegemist lihtsalt sellise lõikega, mis figuurile ei istu.

Kas sa räägid Muusikast registreerimisel või järelpeol ? Meie laseme registreerimise muusika lindilt ja peoks oleme võtnud DJ, kellel saab raske töö ees olema.

Kui saladus ei ole, siis kus sa plaanid liblikad mängu tuua ?

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
7 Jaanuar, 2012 - 14:04

Meil on kutsed, laukaardid, külalisteraamat, pliiats, millega kirjutatakse, küünal, minu ehted(tiaara, kaelakee ja kõrvarõngad), tütre kleit. Hetkel ei tule rohkem meelde. Mees vastas selle peale, et meie esimesel kohtumisel olid liblikad kõhus ja nüüd siis sobilik.

Mõtlesin registreerimismuusikat. Peokohas meil olemas muusika.

põnevil
Võrgust väljas
Liitus: 5 Aug 2011 - 19:37
Re: Pulmad 2012 vol.2.
7 Jaanuar, 2012 - 18:59

Siis on meie mõtted suhteliselt sarnased, küünla peale polnud ma varem mõelnud, mida ma nüüd ehk kaalun. Ma valisin selle teema lihtsalt sellepärast, et tahaks peale värviteema ka midagi lisaks ja ma lihtsalt jumaldan liblikaid.

Meie registreerimise muusika on valitud selline, mida ei saakski muudmoodi esitada, kui lindilt ja me ise oleme sellega väga rahul.

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
7 Jaanuar, 2012 - 19:10

Mul siis esimene ost tehtud. Ehted tellitud ja nüüd vaid pakki oodata.

kjpulmad
Kasutaja kjpulmad pilt
Võrgust väljas
Liitus: 4 Märts 2009 - 21:34
Re: Pulmad 2012 vol.2.
7 Jaanuar, 2012 - 20:27

Loen siin, et 500 euri auto eest ja vaatan endale saadetud hinnapakkumisi...500,1000 ...ja tekib tunne et alla 500 enam midagi ei saagi. Kas tõesti euroajal on kõik ümardatud 500 ja 1000-ni?

põnevil
Võrgust väljas
Liitus: 5 Aug 2011 - 19:37
Re: Pulmad 2012 vol.2.
7 Jaanuar, 2012 - 21:15

Ja meie mõtlesime, et meile tehtud pakkumine 470€ on palju :).

tiram
Kasutaja tiram pilt
Võrgust väljas
Liitus: 9 Jaan 2011 - 11:47
Re: Pulmad 2012 vol.2.
8 Jaanuar, 2012 - 11:30

meil ei tule autot (pole vajadust) kuna nii tseremoonia kui pidu yhes kohas

Effu32
Kasutaja Effu32 pilt
Võrgust väljas
Liitus: 28 Dets 2011 - 18:51
Re: Pulmad 2012 vol.2.
8 Jaanuar, 2012 - 18:35

Sama siin , tundub 500 euri on 500 krooniga segamini aetud vms...?

ljuza
Kasutaja ljuza pilt
Võrgust väljas
Liitus: 28 Juuli 2007 - 21:01
Re: Pulmad 2012 vol.2.
8 Jaanuar, 2012 - 18:39

Olen sinuga täiesti nõus, kui varem oli 500 siis nüüd oleks ümmarguselt 50 euri vast aga see jh nagu euro ja kroon segi aetud, eile ka lugesin siis vaatasin neid summasid, mõned esinejad ja pulmaisad ei küsi ka selliseid hindasid mida tahetakse masina eest...

Kohutav

A & J 03.08.2012

Pitser-T
Kasutaja Pitser-T pilt
Võrgust väljas
Liitus: 25 Juuni 2009 - 17:12
Re: Pulmad 2012 vol.2.
8 Jaanuar, 2012 - 20:09

Tere.

500 eurot tundub tõesti ikka päris suur summa auto rendi kohta.
Kuigi kindlasti on uunikumidel jm sellistel autodel ka kallimad hooldus ja ülalpidamiskulud, aga siiski tundub jube palju olevat.

Edu kõigile planeerimisel,
Merle Trestip
ansambel Pitser-T

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
7 Jaanuar, 2012 - 21:41

Meie oma auto võtamegi selle suure kulutuse kokkuhoiu mõttes. Saame ka oma autoga hakkama.

ljuza
Kasutaja ljuza pilt
Võrgust väljas
Liitus: 28 Juuli 2007 - 21:01
Re: Pulmad 2012 vol.2.
7 Jaanuar, 2012 - 23:14

Meil veel auto asi lahtine aga kuna meie kandis vaid limusiin siin rendile anda ja see juba nii tavaline siin, seega eitaha siis ei hakkagi muid rentimisvõimalusi uurima ja lähtume tutvusringkonna autodele, küll kellegi tuttava saab ära sebitud selle aja peale kui suve lõpu poole pulm on. Või siis ostame ise ehk uue vahepeal, ega ei tea ju mis veel selle pea 7 kuuga juhtuda võib. Peab uurima sõprusringkonna autosid lähemalt, kindlasti saab odavamalt kui rentida kuskilt;)

Ilusat planeerimisaega kõigile!

A & J 03.08.2012

Kadri1988
Võrgust väljas
Liitus: 4 Sept 2011 - 15:55
Re: Pulmad 2012 vol.2.
8 Jaanuar, 2012 - 12:21

Meil veel autot pole, aga minu tulevane lubas asjaga varsti tegelema hakata.

Küll aga otsustasime bändi ära ning uuest nädalast läheb kleidile kanga otsimiseks.

krisshhy
Võrgust väljas
Liitus: 18 Juuli 2011 - 11:05
Re: Pulmad 2012 vol.2.
8 Jaanuar, 2012 - 12:39

Meil pulmarongi ei tule, seepärast autole ka suurt rõhku ei pane. Meie auto on praktiliselt tutikas ja näeb piisavalt hea välja, et hakata mingit limukat tellima. Pealegi me peame 2 turvatooli sinna mahutama :)

põnevil
Võrgust väljas
Liitus: 5 Aug 2011 - 19:37
Re: Pulmad 2012 vol.2.
8 Jaanuar, 2012 - 16:17

Ma ka juba mõtlesin, et jätaks pulmarongi oma kavast välja aga on väga suur soov istutada meie puu oma lapsepõlvekodu aeda ja selleks on vaja sõita. Ja pulmarong on ikkagi üks osa pulmatraditsioonist, mis mulle väga meeldib, kui see muidugi ilmatuma pikaks ei veni ja rong meeletul kiirusel ei sõida.

Käisime suvel Lätis pulmas, kus pulmarong sõitis kurvilisel kruusateel 80km/h. Noh, lätlaste kihutamine on vist juba üle maailma teada. Õnnetuseks olime meie viimane auto ja lõpuks otsisime tomtomi kotis välja, et kui rong silmapiirilt ära kaob, oskame ikka lõpuks tagasi peopaika sõita. Õnneks meie ees olid pruudi õde koos oma perega, kes ka väga ei kihutanud ja ootasid meid järele.

krisshhy
Võrgust väljas
Liitus: 18 Juuli 2011 - 11:05
Re: Pulmad 2012 vol.2.
8 Jaanuar, 2012 - 22:01

Meil pole võimalik lihtsalt pulmarongi teha, kuna registreerimine ja pidu on mõlemad Padise mõisas :)

MerleR
Võrgust väljas
Liitus: 9 Aug 2011 - 11:53
Re: Pulmad 2012 vol.2.
8 Jaanuar, 2012 - 16:32

Meie pulmad toimuvad 16.06.2012.

Ostetud on kleit , kingad, ehete komplekt, pulmaküünal, külalisteraamat.
Olemas on peokoht, pulmaisa, band, toitlustus ja majutus võimalused, fotograaf.

Hetkel otsime kaasale ülikond ja muud asjad jäävad vist märtsikuusse, sii skui paberid sisse antud :)

MEIE PÄEV : 16.06.2012

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
8 Jaanuar, 2012 - 17:02

Meil tuleb pulmarong, kuna haapsalust vaja peokohta jõuda.

Effu32
Kasutaja Effu32 pilt
Võrgust väljas
Liitus: 28 Dets 2011 - 18:51
Re: Pulmad 2012 vol.2.
8 Jaanuar, 2012 - 18:31

Tere kõik pruudid 2012 :)

Olen igal vabal hetkel siin pulmad.ee lehel ja kui tundub, et nüüd kõik vajalik info olemas siis tuleb ainult juurde, ehk siis mul on pulmad.ee sõltuvus :)
Elan ka ise Eestist väljas ja kõik organiseerimine, broneerimine käib meili teel. Praegu olemas peokoht,toitlustus, majutus, DJ, video, florist,pulmaisasid hetkel 2 kelle vahel valida, kutsed ka peaaegu, praegu ei tulegi rohkem meelde. Oleme ka minemas nüüd jaanuaris Eesti ja ühele päevale peab mahtuma2 pulmaisaga kohtumine, pulmakutsete paberi valimine pluss tahaks mehele minna ülikonda ka vaatama. Bändi ei tellinudki kuna see keda soovisime oli hõivatud ja niisiis järgisime siinset nõuannet"parem hea Dj kui halb bänd" siis selle kasuks ka otsustasime, sellele lisaks on mul plaanis ise laulda oma mehele Heleni lugu "Kas tead". Oligi vist kõik :)

Meie päev 20.07.2012

AJ
Võrgust väljas
Liitus: 4 Nov 2011 - 16:58
Re: Pulmad 2012 vol.2.
8 Jaanuar, 2012 - 20:17

Meil on autoks ilus valge žiguli(mees on fänn) :) Sinna peale peaksid siis tulema mõned kaunistused. Olen mõelnud need ise teha paeltest ning pärislilledest, kuigi ei tea, kas see reaalselt ka võimalik on :)

Fubai
Kasutaja Fubai pilt
Võrgust väljas
Liitus: 14 Nov 2008 - 19:40
Re: Pulmad 2012 vol.2.
11 Jaanuar, 2012 - 13:54

Superhea valik!!!! Meil oli ka žiguli, beez 06. Kõik olid autost sillas, nii külalised kui fotograaf kui ka inimesed tänaval, tõstsid pöidlaid. Kaunistusi oleks võinud veidi rohkem olla, piirdusime ainult valgete ja tumepunaste lintidega.

Meie päev 28.03.09

kjpulmad
Kasutaja kjpulmad pilt
Võrgust väljas
Liitus: 4 Märts 2009 - 21:34
Re: Pulmad 2012 vol.2.
8 Jaanuar, 2012 - 20:29

Meil vist ka ei tule pulmaautot...tuleb hoopis hobune kaarikuga...kabeli eest külalised saadavad meid teele pärast laulatust (meie läheme ilupildistama) ja siis liiguvad koos pulmaisaga peokohta. Mõtlesin, et väga ilus oleks hobusega ära minna ja siis mõned pildid teha hobukaarikuga. Muul ajal kasutame oma autot. Meil rongkäiku kui sellist ei tulegi. Pärast meid liiguvad külalised koos peokohta (10 minutit sõita) ja osa külalisi on peobussis.
Kas teete ilupildistamise enne või pärast laulatust/registreerimist? Minul on kindel soov teha pärast!

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
8 Jaanuar, 2012 - 21:11

Meil tuleb nii enne, kui ka pärast.

krisshhy
Võrgust väljas
Liitus: 18 Juuli 2011 - 11:05
Re: Pulmad 2012 vol.2.
8 Jaanuar, 2012 - 22:04

Ikka peale registreerimist ja enne pidu on meie ilupildistamine.

pruutpaar
Võrgust väljas
Liitus: 14 Okt 2011 - 07:59
Re: Pulmad 2012 vol.2.
9 Jaanuar, 2012 - 08:53

loen ja imestan kui usinad pruudid :) meil on pulmad aprillis, praeguseks on broneeritud peokoht, olemas öömaja, toitlustus, õhtujuht,ilusalongis on kokkulepitud juuksuri ja meikijaga. kutsed on midagi väljavalitud, aga tõsisemalt hakkan tegelema nendega siis kui on avaldused sisse viidud ja kellaaeg täpselt paigas. võtame asja rahulikult :)
Keegi siin küsis, et kas peaks õhtujuht olema... meil on pulmas 40 külalist ja võtame ikka õhtujuhi ka, et oleks keegi kes ütleks kuhu minna , mida teha ja hoiaks olukorra kontrolli all :)

Siirust ja rõõmu!

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
9 Jaanuar, 2012 - 09:00

Meil siis sai eile otsustatud, et kui leiab hea hinnaga flöödimängija, siis tuleb tema registreerimiskohta ja kui ei leia, siis tuleb plaadilt.

põnevil
Võrgust väljas
Liitus: 5 Aug 2011 - 19:37
Re: Pulmad 2012 vol.2.
9 Jaanuar, 2012 - 18:05

Ma soovitaks kohaliku muusikakooli külastada ;) lapsed on väga andekad ja kindlasti on paljudel ka pikk koolitee seljataga, pluss maksavad vähem, kui profesionaalid. Lastel esinemise rõõm.

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
10 Jaanuar, 2012 - 20:05

Leidsime ja ehk koos kitarriga.

põnevil
Võrgust väljas
Liitus: 5 Aug 2011 - 19:37
Re: Pulmad 2012 vol.2.
10 Jaanuar, 2012 - 20:12

Rõõm kuulda, kui plaanid lähevad korda ;) !!!

kjpulmad
Kasutaja kjpulmad pilt
Võrgust väljas
Liitus: 4 Märts 2009 - 21:34
Re: Pulmad 2012 vol.2.
10 Jaanuar, 2012 - 22:34

Kas keegi plaanib ka tantsutundi minna, et pulmavalssi õppida?Mina saatsin eile maili revalia tantsukooli, sain palju targemaks. Plaanime varsti õppima minna.

krisshhy
Võrgust väljas
Liitus: 18 Juuli 2011 - 11:05
Re: Pulmad 2012 vol.2.
11 Jaanuar, 2012 - 15:08

Pulmavalss on küll selline nö kohustuslik pulmaelement, mis meie pulmast üldse välja jööb.

AJ
Võrgust väljas
Liitus: 4 Nov 2011 - 16:58
Re: Pulmad 2012 vol.2.
11 Jaanuar, 2012 - 16:46

Me käisime mehega sügisel Revalias, enne üldse kui pulmad päevakorras olid...Seal oli väga tore. Enamuse tundidest andis Merle Klandorf ja osad Kiigajaan ning Merle tütred... Seega soovitan soojalt Sul sinna minna! :)

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
11 Jaanuar, 2012 - 08:33

Meie einlähe tantsutundi. Mõtleme ise midagi välja.

ljuza
Kasutaja ljuza pilt
Võrgust väljas
Liitus: 28 Juuli 2007 - 21:01
Re: Pulmad 2012 vol.2.
12 Jaanuar, 2012 - 12:30

Me ka ei lähe, üritame omadel jõududel hakkama saada... siin kunagi ringles ka üks vahva video, väga lahe oleks ka millegi teistsugusega külalisi üllatada... panen selle lingi siia kust näeb seda....

http://www.youtube.com/watch?v=7pfn_7PNdLA

A & J 03.08.2012

põnevil
Võrgust väljas
Liitus: 5 Aug 2011 - 19:37
Re: Pulmad 2012 vol.2.
11 Jaanuar, 2012 - 09:00

Meil on tuttav, kes tegeleb tantsuga. Lubas meile huvitava kava kokku panna. Lodame, et me oleme piisavalt andekad, et see ka ära tantsida. Ühtlasi on see ka meie üllatus külalistele, plaanime nii, et mitte keegi varem teada ei saa v.a pulmaisa ja DJ.

kjpulmad
Kasutaja kjpulmad pilt
Võrgust väljas
Liitus: 4 Märts 2009 - 21:34
Re: Pulmad 2012 vol.2.
11 Jaanuar, 2012 - 21:53

Aga meie saime endale täna kirikuõpetaja. Olen väga-väga õnnelik, sest tegemist on pm. meie perekonna õpetajaga, mu vanavanemad käisid igal pühap. tema jumalateenistustel, vanaisa oli kirikus abiline ja tihti võtsid ka mind õega kaasa. Tänaseks päevaks on nii vanaema kui vanaisa kahjuks teises ilmas, aga nende soov oli alati, et leeri läheksin ja nüüd lähemegi. Mu tädi käis tema jutul ja ta oli nõus sõitma teise Eesti otsa ja minu jaoks on ta ainuke kirikuõpetaja keda nime ja nägupidi tean ja peale kõige veel väga hea kirikuõpetaja...ta oli ka pulmad.ee parimate õpetajate nimekirjas :D

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
12 Jaanuar, 2012 - 08:38

See on küll hea uudis. Head leeris käiku.

krisshhy
Võrgust väljas
Liitus: 18 Juuli 2011 - 11:05
Re: Pulmad 2012 vol.2.
12 Jaanuar, 2012 - 11:44

Head leeri! Kas peate osalema ka teatud korrad jumalateenistustel?

ljuza
Kasutaja ljuza pilt
Võrgust väljas
Liitus: 28 Juuli 2007 - 21:01
Re: Pulmad 2012 vol.2.
12 Jaanuar, 2012 - 12:32

suve pulmitajad, kas teil juba välja mõeldud millised tulevad kimp ja autokaunistus? autokaunistus ehtsatest lilledest või millestkist muust?

A & J 03.08.2012

kjpulmad
Kasutaja kjpulmad pilt
Võrgust väljas
Liitus: 4 Märts 2009 - 21:34
Re: Pulmad 2012 vol.2.
12 Jaanuar, 2012 - 13:08

Kuna meil on pulmaauto asemel hobukaarik siis väikesed lillekesed paneme kaariku külge (arvan, et paar roosiõit ja mõne ilusa pulmavärvides siidipaela), Pruutkimp tuleb kreemjates värvides, romantilist stiili....roos,lillhernest jm. Kindlasti tahan, et oleks siidipaelaga kinni seotud...ilus ja mugav hoida.
Meie pulmavärvid on valge, türkiissinine ja tumedam roosa. Tahaks neid värve ka kimpu sisse veidi....kuigi pigem eelistan, et kleit ja kimp oleksid heledad.
Kuidas teil ülejäänud kaunistustega on?on mingi läbib stiil?värvid?teema?motiivid?
Mina näiteks ei armasta üldse neid pärgasid ja kompositsioone....tekitavad minus matusemeeleolu. Meil tulevad peosaalis enamuses ainult lõikelilled vaasides ja hortensiapallidest kaunistused ning palju küünlaid. Kabelis kasutame tülli, suuri küünlaid ja pingiridadel hortensiapalle ja tülli. Teerada altari ette on puistatud roosiõitega.

kjpulmad
Kasutaja kjpulmad pilt
Võrgust väljas
Liitus: 4 Märts 2009 - 21:34
Re: Pulmad 2012 vol.2.
12 Jaanuar, 2012 - 13:11

Leeris peame käima ja kirikuõpetajaga kokku saama. Aga kuna meie kirikuõpetaja on Saaremaalt siis leeris käime Tallinnas.

ljuza
Kasutaja ljuza pilt
Võrgust väljas
Liitus: 28 Juuli 2007 - 21:01
Re: Pulmad 2012 vol.2.
12 Jaanuar, 2012 - 13:19

Kunagi soovisin ka kiriklikke, aga jh jäävad kahjuks välja, pole aega et mees saaks ristitud ja leeritatud, mul oleks vaid leer. Meil põhiliselt töögraafik nii et üks nädal üks kodus teine nädal teine:s Pulmavärvid valge-must ja punane (vahepeal oli erkroosa) näis mitu korda veel suudan muuta:D) aga olen kindel nüüd punase suhtes juba enam. autokaunistuse plaan hetkel käimas, lõikelilled väljastasin juba, mõtetu raha tuulde loopimine, hiljem ju närbub, vaatan kas tuleb kunstlilledest või siis hakkan nikerdama pärlitest;) Pruudikimp tuleb kindlasti punane ja lasen sisse panna kipslille ja samuti lasen siduda musta siidipaelaga ja kaunistada mõne pärliga;)

leidsin just palju ilusaid pilte selle kohta:) http://www.bellagio.com/weddings/floral-arrangements-floral-adornments.aspx

A & J 03.08.2012

ljuza
Kasutaja ljuza pilt
Võrgust väljas
Liitus: 28 Juuli 2007 - 21:01
Re: Pulmad 2012 vol.2.
12 Jaanuar, 2012 - 13:20

laudadele samuti väiksed üksikud roosiõied oksa kipslille ja musta paelaga kinni pigem kui midagi suurt, pole veel mõelnud sellele, eks näis mis sõbrannast florist arvab:d

A & J 03.08.2012

krisshhy
Võrgust väljas
Liitus: 18 Juuli 2011 - 11:05
Re: Pulmad 2012 vol.2.
13 Jaanuar, 2012 - 23:37

Laudadele tulevad meil minu tehtud kompositsioonid.

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
12 Jaanuar, 2012 - 13:52

Minul tuleb kleit valge ja kimp siis valgetest kalladest, mis paelaga kinni seotud. Autokaunistusest pole mingit ideed. Laudadele teeb pulmakoht igale lauale väikse kimbu. Registreerimisel onnkaunistuseks ainult küünlad.
Aga kas panete ka kutsele kirja lillesoovid?

krisshhy
Võrgust väljas
Liitus: 18 Juuli 2011 - 11:05
Re: Pulmad 2012 vol.2.
13 Jaanuar, 2012 - 23:35

Jah, kirjutasin, et "pulmalilledeks on lillad ja valged roosid". Nii on inimestel kergem.

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
12 Jaanuar, 2012 - 14:18

Meil siis nüüd esimesed asjad ostetud. Jääb oodata millal pakk tuleb(sõrmustepadi, tordi labidas ja nuga, pliiats).

ljuza
Kasutaja ljuza pilt
Võrgust väljas
Liitus: 28 Juuli 2007 - 21:01
Re: Pulmad 2012 vol.2.
12 Jaanuar, 2012 - 14:22

meil pole ainsatki asja ostetud veel, aega on nedega veel, kutseid tahaks küll juba meisterdada aga meil siin kandis pole poode kust osta, selleks peab sõitma tartusse, veebruaris või märtsis plaan minna mehega sinna surfama, korraga siis tsekkame pulmapoode ka;) nii-nii ootan juba

A & J 03.08.2012

Kristiina Disain
Võrgust väljas
Liitus: 22 Jaan 2007 - 13:36
Re: Pulmad 2012 vol.2.
14 Jaanuar, 2012 - 00:51

siiralt soovitan isetegijale piiluda internetipoodi www.hbpl.eu

see pood asub Narvas, kuid nad müüvad neti teel ka ning paberivalik on ülimalt hea, sealt saab osta nii mustrilist paberit, kui ka sissepressitud mustriga ja lihtsalt kartongi kaardipõhja jaoks, saab osta templeid, figuurset augurauda.. ühesõnaga selleks, et osta, ei peagi kuhugi sõitma :)

teine pood, mis müüb neti teel on www.vunder.ee :)

 

Kristiina Disain
Võrgust väljas
Liitus: 22 Jaan 2007 - 13:36
Re: Pulmad 2012 vol.2.
14 Jaanuar, 2012 - 00:57

Ma veel igaks juhuks lisan siia linki artiklile, mida kirjutasin isetegijale, ehk on abiks:

http://www.pulmad.ee/blogid/planeerimine/isetehtud-kutsed-nouanded-pruutidele

samuti veel lisaks üleval olnud jutule kutsete saatmise aja kohta on üks hea jutt Virgo Jaani poolt siin:

http://www.pulmad.ee/blogid/planeerimine/eelkutse-ja-pariskutse-ehk-kuidas-alustada-pulmade-planeerimist

ljuza
Kasutaja ljuza pilt
Võrgust väljas
Liitus: 28 Juuli 2007 - 21:01
Re: Pulmad 2012 vol.2.
12 Jaanuar, 2012 - 14:21

Seda mõtlen ma ka senini, et kingisooviks panen et võiks mahtuda ümbrikusse ja et lilledest sooviksime enda ümber siis näha ... võimalik et lasen mõned valged roosid ka sekka kimpu panna, eks näis, aga selle pean enne ära otsustama kui kutseid tegema hakkan, sest siis sinna ka samad lilled kirja panen, registreerimisele samuti panen vaid küünlad;) küünlad tekitavad vaid romantikat.... SUPPER

A & J 03.08.2012

krisshhy
Võrgust väljas
Liitus: 18 Juuli 2011 - 11:05
Re: Pulmad 2012 vol.2.
13 Jaanuar, 2012 - 23:40

Minu pruudikimp (pigem pruudipall) on tellitud ühelt väga healt ehtemeistrilt :) Istub mul siin kapi otsas juba :) Ehted tellisin samalt inimeselt. Peigmehe rinnalille ka.
Küünlad on meil laudadel õhtusöögi ajal.
Registreerimise nö laual on üks lauakaunistus, mis on tellitud.

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
12 Jaanuar, 2012 - 15:44

Meie mõtlesime, et ei pane seda, et kingitus võiks ümbrikusse mahtuda. Kuna kõigil ei ole rahaline seis nii hea, siis pulma tahame neid ikka saada. Toogu siis kingiks kasvõi enda meisterdatud midagi aga olline on, et kohal oleksid.

ljuza
Kasutaja ljuza pilt
Võrgust väljas
Liitus: 28 Juuli 2007 - 21:01
Re: Pulmad 2012 vol.2.
12 Jaanuar, 2012 - 16:13

samas jh, kuigi tänapäeval nii tüüpiliseks saanud ikkagi raha, vanasti kingiti pruutpaarile vajalikke asju jne enam mitte, kui paar ise just seda ei soovi

A & J 03.08.2012

krisshhy
Võrgust väljas
Liitus: 18 Juuli 2011 - 11:05
Re: Pulmad 2012 vol.2.
13 Jaanuar, 2012 - 23:42

Meil on kutsel kirjas et "kink võiks mahtuda ümbrikusse". Me elame ammu koos ja vajalikud asjad ostame ise.

kjpulmad
Kasutaja kjpulmad pilt
Võrgust väljas
Liitus: 4 Märts 2009 - 21:34
Re: Pulmad 2012 vol.2.
12 Jaanuar, 2012 - 16:08

Ma arvan,et paneme kutsele lillesoovi ja laseme floristil pärast neist lilledest peokohta kaunistuse teha. Lisaks arvan, et mõned lilled võtame ka kabelist kaasa ja asetame peosaali. Tahan, et oleks hästi palju lõikelilli. Ma ka mõtlen siin kuidas oleks hea kirjutada, et kingitus mahutada ümbrikusse, võibolla kirjutame, et oleksime tänulikud kui kingitusena toetaksite meie pulmareisi....aga ma ei tea kuidas seda sõnastada.

ljuza
Kasutaja ljuza pilt
Võrgust väljas
Liitus: 28 Juuli 2007 - 21:01
Re: Pulmad 2012 vol.2.
12 Jaanuar, 2012 - 16:20

Me vist teeme laekad peokohta
* reisifond
* majafond
* pruudi ja peiu hobifond (võimalik et need ka erinevalt, eks näis)

Ja siis ka kutsele kingi soovi kohta.
Kui soovid väga meile kinki teha, siis kohapeal asuvad fondide laekad.

A & J 03.08.2012

Kristiina Disain
Võrgust väljas
Liitus: 22 Jaan 2007 - 13:36
Re: Pulmad 2012 vol.2.
13 Jaanuar, 2012 - 21:17

panen kirja mõned variandid, kuidas pruutpaarid sõnastavad kingisoovi kutse tekstides:

* Parim kink mahub ümbrikusse
* Ootame Teie südamlikke õnnesoove ning kingitused palume tuua ümbrikus.
* Kui soovite teha kingitust siis palume selle mahutada ümbrikusse.
* Parimad kingitused on valged roosid ja valged ümbrikud.
* Pulmakingi palume mahutada ümbrikusse.
* Suurimaks kingituseks on Teie kohalolek, kuid oleme tänulikud, kui sponsoreerite meie pulmareisi
* Parim kink oleks panus meie mesinädalate fondi.
*Kingitused palume võimalusel mahutada ümbrikusse.
*Parim kink on pulmareis, mille õnnestumiseks on avatud kingikonto XXXXXXXXXXXXXXXXXX
*Kingi asemel ootame toetust pulmareisile.
* Kingiinfo: Mari Maasikas tel: 55555555

AJ
Võrgust väljas
Liitus: 4 Nov 2011 - 16:58
Re: Pulmad 2012 vol.2.
12 Jaanuar, 2012 - 18:24

Mul hakkab vaikselt juba mure tekkima... Kõigil nii detailselt kõik välja mõeldud...mul pole veel midagi :S...
Üldsegi tahtsin küsida, kes te registreerite perekonnaseisuametis, kuidas te kutsed saadate? Ainult 3 kuud enne saab aja kirja panna, kuid mul tundub siis kutsed saata liiga hilja. Ei tahaks mingeid eelteateid ka saatma hakata.

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
12 Jaanuar, 2012 - 18:48

Meie anname isiklikult kutsed sel päeval või järgmisel päeval, kuna meie lähme Eestisse ainult 5 päevaks, siis esimesel päeval viime avalduse sisse ja siis hakkame kutseid jagama. Muidu võiksime juba praegu saata aga ei taha. Kui avaldus sees, siis ikka kindlam. Meil muidu see asi ka, et Haapsalus sai päev ära broneeritud, kuna seal igal nädalavahetuse päeval ei toimu registreerimisi.
Mul oli ka lootusetu olek, et detaile ei tea aga hakkasin lihtsalt ringi vaatama ja leidsin oma ideed.

ljuza
Kasutaja ljuza pilt
Võrgust väljas
Liitus: 28 Juuli 2007 - 21:01
Re: Pulmad 2012 vol.2.
12 Jaanuar, 2012 - 21:00

Meie viime kutsed täpselt 3 kuud enne sisse ja täpselt 2 kuud enne jagame kusted laiali, ei ole üldse see 2 kuud vähe ette teada asjast, piisav, isegi mõnedele inimestele palju.

A & J 03.08.2012

Kristiina Disain
Võrgust väljas
Liitus: 22 Jaan 2007 - 13:36
Re: Pulmad 2012 vol.2.
13 Jaanuar, 2012 - 20:49

Tegelikult 3 kuud enne ei ole üldse hilja :) Etiketi järgi saadetakse kutsed laiali hiljemalt 4 ja maksimaalselt 8 nädalat enne. Kui külalised on välismaalt ja on vaja pikemat aega ette teatamiseks, et nad saaksid planeerida oma puhkust näiteks, siis soovitatakse siiski saata save the date ehk eelkutsed :) Etiketi järgi samuti ei tohiks kutseid saata liiga varakult.

krisshhy
Võrgust väljas
Liitus: 18 Juuli 2011 - 11:05
Re: Pulmad 2012 vol.2.
13 Jaanuar, 2012 - 23:46

Ka need, keda ei panda paari perek.seisuametis, peavad kohtuma paaripanijaga max 3 kuud enne, min 1 kuu. Meil nt registreerija viis meie avalduse ise perek.seisuametisse.
3 kuud on piisavalt pikk aeg etteteatamiseks. Meie jagasime kutsed laiali kui oli ca 2,5 kuud aega pulmadeni.

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
14 Jaanuar, 2012 - 08:06

Aga ei peagi ju eelkutseid saatma vaid võib suuliselt infot jagada, et nt juuni alguses on meil plaanis pulmapidu ja oleks tore, kui saate oma puhkuse selleks ajaks planeerida.

briidz
Võrgust väljas
Liitus: 28 Aprill 2011 - 09:38
Re: Pulmad 2012 vol.2.
12 Jaanuar, 2012 - 22:40

Oh, tõeliselt usinad pruudid siin koos :) Tublid tüdrukud!
Meie kuupäev on 20. juuli ja praeguseks hetkeks on olemas peokoht (koos majutuse ja toitlustusega), registreerimise koht, bänd, fotograaf, kleidi õmbleja, tantsuõpetaja valsikursuseks, pulmaisa, juuksur.

Tegelikult, imelik mõelda, et juba uus aasta on käes ja aeg lendab nii kiiresti, et ei saa arugi, kui juba kõik on pea peale kokku jooksnud. Sellepärast otsustasingi uuest aastast aktiivselt asjaga tegelema hakata. Pisidetaile on nii palju ja kuna ma olen veel üsna segaduses, mis temaatikat ja värve ma seal näha tahan, on väga raske kuskilt otsast alustada.
Suurematest asjadest vaja leida veel kullassepp, florist, kondiiter, paaripanija, meikar, tarvis osta riideasjad - kingad, sukad, pesu, mehe ülikond ja kingad, pulmaautot ka veel pole ning tuttava reisibussi omanikuga tuleb ka läbirääkimisi külaliste vedamiseks pidada.

Pühapäeval istun oma peokorraldajast emaga maha ja paneme täpse plaani paika. Tegin ka oma pulmablogi, kus räägin lähemalt, kuidas asjad sujuvad. Ma tahan päris palju ka ise meisterdada ja sobran käsitöö- jm blogides, et ideid saada, nii et need ideed saan ka lõpuks blogisse ladustada. Pärast endal ja teistel ka hea meenutada :)
Aga mis siis muud, kui et tegudele.

Jõudu ja jaksu kõigile selle aasta pruutidele, et kõik korraldused sujuksid ja teie pulmast saaks teie elu kõige ilusam päev :)

Meie kaunis päev 20.07.2012

kjpulmad
Kasutaja kjpulmad pilt
Võrgust väljas
Liitus: 4 Märts 2009 - 21:34
Re: Pulmad 2012 vol.2.
13 Jaanuar, 2012 - 09:46

Aga kui muid ideid pole saab alati hästi klassikalise pulma teha...see on alati maitsekas ja ilus.

Meil ka päris palju asju veel puudu. Peaks hakkama torti valmima, kleite olen ainult internetis sirvinud (mingi visioon on paigas), florostidest on ka mitu varianti, aga veel ei suuda otsustada, kutsed laseme vist Kristiinal teha, aga esialgse idee teen vist ümber, tuleb minna leeri, tantsukursustele, tahan minna pulmad.ee koolitusele, proovisöömine vihulas, sõrmuste disain on olemas, aga tegijat pole veel välja valinud, meikar on ka veel lahtine, nahahooldustega ka pole veel alustanud, uue aasta lubadus oli trenni minna...see isegi tasuta firma poolt, aga laiskus on kuidagi nii peal, pulmaisaga saame jaanuaris kokku.... siis paneme lõpliku päevakava paika, päris palju pulmavidinaid on vaja osta (küünal, klaasanumad+kommid, toolidele lipsukesed, lilleneiude kleidid, sõrmused ja sõrmusepadi, sussid väsinud jalgadele, sukapael, pesu, kleit,loor, kingad, ehted, smoking, kingad peigmehele, särk ja lips, külaliste meened, teine kleit, klaasvaasid osta või rentida.

Kuna puudu nimekiri sai nii pikk siis kirjutan siia lahti, mis meil olemas on juba:kuupäev paigas, eelarve paigas, külaliste nimekiri, lauaplaan, tubade plaan, Mõis, Toitlustus ja alkohol (peokohast), ööbimine (peokohas), pulmaisa, fotograaf, videograaf, juuksur, dj, muusikud kabelisse (viiul ja süntesaator), üllatusesineja, illustratsioonid on välja mõeldud.

Kas keegi teeb mingeid iluprotseduure ka enne pulmi ja milliseid? lisaks siis soengule ja meigile?

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
13 Jaanuar, 2012 - 09:53

Ma siin mõtlen, et kas teha või mitte. See kõik selgub, kui olen oma juuksuri ja meikariga kokku saanud, et mida nad soovitavad. Aga massööri juurde tahan küll minna mõned päevad enne pulmi.

krisshhy
Võrgust väljas
Liitus: 18 Juuli 2011 - 11:05
Re: Pulmad 2012 vol.2.
14 Jaanuar, 2012 - 21:07

Masseerida (ja muidu nunnutada) lasen ma ennast Graand Rose spas peale pulmi. Laupäeval on pulmad, teisipäeval läheme spaasse mitmeksmitmeks päevaks. Lapsed ja emad võtame kaasa, emadele nagu väike kink v nii :)

krisshhy
Võrgust väljas
Liitus: 18 Juuli 2011 - 11:05
Re: Pulmad 2012 vol.2.
13 Jaanuar, 2012 - 23:49

Üritaks paar korda solaariumis käia ja kuuri Anesi hapnikuhooldust lasta teha.

krisshhy
Võrgust väljas
Liitus: 18 Juuli 2011 - 11:05
Re: Pulmad 2012 vol.2.
13 Jaanuar, 2012 - 23:50

Unustasin, et hambaid lähen ka valgendama :)

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
14 Jaanuar, 2012 - 08:05

Ma tahan ka minna aga enne vaja leida hea koht, kus seda teha ja muidugi enne peab uurima, et kas saan valgendada või tuleb soodapesu. Märtsis lähen hambaarstile ja vaatab, kas nemad ja seda teevad või mitte.

kjpulmad
Kasutaja kjpulmad pilt
Võrgust väljas
Liitus: 4 Märts 2009 - 21:34
Re: Pulmad 2012 vol.2.
14 Jaanuar, 2012 - 16:22

Mis see hapnikuhooldus endast kujutab?

krisshhy
Võrgust väljas
Liitus: 18 Juuli 2011 - 11:05
Re: Pulmad 2012 vol.2.
14 Jaanuar, 2012 - 21:05

Põhimõtteliselt annab energiat näole, ühtlustab jumet.

krisshhy
Võrgust väljas
Liitus: 18 Juuli 2011 - 11:05
Re: Pulmad 2012 vol.2.
13 Jaanuar, 2012 - 23:36

Mina tegin autokaunistuse ise, kunstmaterjalist (lillad pärlid, valged roosid jms). Märtsis võin pilti jagada :)

AJ
Võrgust väljas
Liitus: 4 Nov 2011 - 16:58
Re: Pulmad 2012 vol.2.
14 Jaanuar, 2012 - 10:19

Mina sooviks näha küll! :)

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
14 Jaanuar, 2012 - 19:32

Ma oleksin ka pildist huvitatud.

krisshhy
Võrgust väljas
Liitus: 18 Juuli 2011 - 11:05
Re: Pulmad 2012 vol.2.
13 Jaanuar, 2012 - 23:47

Kas keegi kasutab kutsel ka seda et "avatud on kingikonto............".
Kui see ümbrikus raha kinkimine veel kuidagi läheb, siis minu arust see konto teema on päris imelik :) Teisi arvamusi?

Kristiina Disain
Võrgust väljas
Liitus: 22 Jaan 2007 - 13:36
Re: Pulmad 2012 vol.2.
14 Jaanuar, 2012 - 00:09

Päris paljud kasutavad. Samuti kasutatakse lilledekontot, reisikontot, kingikontot.. Ei ütleks, et see on imelik, kui see on noorpaari soov ja kui nendel on nii mugavam, siis miks ka mitte?:) Vanasti peeti imelikuks näiteks seda, et kingitus võiks mahtuda ümbrikusse - käesoleval ajal on see normiks muutunud ja 90% paaridest panevad kutse teksti sisse seda soovi ka.

krisshhy
Võrgust väljas
Liitus: 18 Juuli 2011 - 11:05
Re: Pulmad 2012 vol.2.
15 Jaanuar, 2012 - 11:37

Ma usun, et see % on kindlasti suurem kui 90% :)

Kristiina Disain
Võrgust väljas
Liitus: 22 Jaan 2007 - 13:36
Re: Pulmad 2012 vol.2.
15 Jaanuar, 2012 - 14:56

Ma ei tea, millised andmed on Teil, aga mina lähtun oma kogemustest pulmakutsete valmistajana :) umbes 10 pulmakutse teksti kohta tuleb 1 või 2 sellist, kus seda soovi ei ole või on kirjas, et kingitusi ei taheta :)

Minu enda pulmas ka ei olnud seda soovi, õi´gemini oli meil kirjas, et kingitusi meie ei soovi ja parim kingitus on külalise kohalolek :)

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
14 Jaanuar, 2012 - 19:35

krisshhy- kuhu sa lillat sisse tood?
Ma ise tahaks ka lisaks valgele lillat aga kohe kuidagi ei tule ideed, et kuhu paigutada. Kleidile ei saa, kuna pole paelu. Samas tahaks mehele lillat lipsu.

põnevil
Võrgust väljas
Liitus: 5 Aug 2011 - 19:37
Re: Pulmad 2012 vol.2.
14 Jaanuar, 2012 - 19:48

ma pole küll kirsshhy, aga vastan enda eest ;). Siiani olen plaaninud lillat kasutada: pruutkimbus, kaasa lips või särk, lilleseadetes ja kaunistustes (kohakaardid) ning tordis.

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
14 Jaanuar, 2012 - 20:10

Siiani oligi ainus mõte, et siidipael kallade ümber oleks lilla aga kohakaardid on meil juba tellitud ja valged liblikatega, nagu kutsedki. Kas ainult sellest piisaks, et ühel lips ja teisel kimbul pael? Kalladele saab paela ju ohtralt panna.

põnevil
Võrgust väljas
Liitus: 5 Aug 2011 - 19:37
Re: Pulmad 2012 vol.2.
15 Jaanuar, 2012 - 01:24

Muidugi piisab, kui su enda soov ja visioon on selline.

krisshhy
Võrgust väljas
Liitus: 18 Juuli 2011 - 11:05
Re: Pulmad 2012 vol.2.
14 Jaanuar, 2012 - 21:03

No näed, unustasingi. Padise mõis lubas meile valgele tordile teha lilladest roosidest kaunistuse peale.

krisshhy
Võrgust väljas
Liitus: 18 Juuli 2011 - 11:05
Re: Pulmad 2012 vol.2.
14 Jaanuar, 2012 - 21:02

Lillad on minu ehted, mehe särk (lips on tumelilla ja selline tumedaga), kinga kaunistused (alguses ostsin omale lillad saapad, aga otsustasin, et ostan ikkagi valged kingad ja panen lillad kaunistused), laste riietel poisi lips, tüdrukul kleidivöö ja peapaela roos. Lillaga (lilla-valge segu siis) on meie kutsed, külalisteraamat, kohakaardid, ümbrike karp (täna sain just karbi valmis :) ). Lauaseaded on lilla-valgega, peigmehe rinnalill ja pruudikimp (mõlemad kunstmaterjalist, väga elutruud, pean mainima). Unustasin kindlasti midagi :)

a-ruudus
Kasutaja a-ruudus pilt
Võrgust väljas
Liitus: 15 Jaan 2012 - 13:46
Re: Pulmad 2012 vol.2.
15 Jaanuar, 2012 - 14:42

Siin siis meie story:

Abieluettepanek tehti jõululaupäeval - õhtul kui olime toas süüdanud mitukümmend küünalt ja alustasime õhtusöögiga, siis küsis minu kallim: "kas tuleksin naiseks?"
Olime pulmadest unistanud, aga see hetk kui sinult otse küsitakse, siis oli üllatus suur ja pisar tuli silmanurka :)

Pulmad peame 28.07.2012.
Registreerimine Õnnepalees. Pulmakoht hetkel lahtine, kuid ilmselt kusagil Harjumaal väljaspool Tallinnat.
Korraldame kõik ise ja praeguseks on pulmakleit ostetud. Käime peokohtasid läbi ja võrdleme-uurime pakkumisi. Pulmavanem, muusik, florist olemas. Puudu on veel fotograaf, pulmaauto. Detailid ka puudu näit. kutsed, mis kavatsen ise teha ja ammutan igalt poolt ideid.

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
15 Jaanuar, 2012 - 15:21

Palju õnne ja edukat planeerimist!

krisshhy
Võrgust väljas
Liitus: 18 Juuli 2011 - 11:05
Re: Pulmad 2012 vol.2.
15 Jaanuar, 2012 - 21:25

Õnne juba ette!

Pitser-T
Kasutaja Pitser-T pilt
Võrgust väljas
Liitus: 25 Juuni 2009 - 17:12
Re: Pulmad 2012 vol.2.
18 Jaanuar, 2012 - 22:08

Tere!

Palju õnne Teile ja muretut planeerimist!

Merle Trestip
ansambel Pitser-T

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
15 Jaanuar, 2012 - 19:33

Kust saab kingadele kaunistusi? Ma siin vaatasin ühtesid aga need ei meeldi mulle välimuselt ja tahaks uurida, et mida neile peale saaks panna, et nad ilusamaks muuta.

krisshhy
Võrgust väljas
Liitus: 18 Juuli 2011 - 11:05
Re: Pulmad 2012 vol.2.
15 Jaanuar, 2012 - 21:26

1 variant www.novella.ee, aga minu arust mõttetult kallid. Mina tegin ise ühed kaunistused ja ühed tellisin ühelt käsitööga tegelevalt inimeselt. Eks näis kumbade kasuks otsustan :)

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
15 Jaanuar, 2012 - 21:32

Novella lehelt ei leidnud midagi aga ehk jagad kontakti?

krisshhy
Võrgust väljas
Liitus: 18 Juuli 2011 - 11:05
Re: Pulmad 2012 vol.2.
15 Jaanuar, 2012 - 21:42

Ikka. Ole hea, kirjuta mulle krisshhy [at] hot.ee, ma vastan siis nö privaatselt.

kjpulmad
Kasutaja kjpulmad pilt
Võrgust väljas
Liitus: 4 Märts 2009 - 21:34
Re: Pulmad 2012 vol.2.
15 Jaanuar, 2012 - 21:29

Hästi äge on ka lihtsalt värvilised kingad osta...naäiteks kui pulmavärv on roheline siis rohelised ja kui kuldne siis üleni kuldsed kingad.

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
18 Jaanuar, 2012 - 13:59

Me siis saime oma pakikese kätte, kus siis sõrmustepadi, tordinuga ja labidas ja pliiats. Nii armsad on aga nüüd vaja uurida, kust saaks nimed ja kuupäevad peale lasta tikkida.

krisshhy
Võrgust väljas
Liitus: 18 Juuli 2011 - 11:05
Re: Pulmad 2012 vol.2.
18 Jaanuar, 2012 - 20:33

Kas valmis sõrmustepadjale tikitakse? Kas tavaliselt töö vahepeal (enne padja äärte õmblemist) ei tehta tikand? A ega ma kindel pole. Käsitsi ilmselt saab valmis padjale ka tikkida...

pisipulm
Võrgust väljas
Liitus: 28 Nov 2011 - 09:33
Re: Pulmad 2012 vol.2.
18 Jaanuar, 2012 - 21:25

Tikitakse ka valmis juhul. Ma tahakski käsitsi tikkimist, mitte masinaga. Aga kui ei leia kedagi, siis kas jääb nii nagu on või lasen kellelgi ilusa käekirjaga peale kirjutada.

krisshhy
Võrgust väljas
Liitus: 18 Juuli 2011 - 11:05
Re: Pulmad 2012 vol.2.
18 Jaanuar, 2012 - 22:17

Ok. Meil on sõrmused isamehe käes karbis. Ma selleks selles padjateemas väga pädev pole :)