Kuidas planeerite pulmasid?

3 postitust / 0 uut
Viimane postitus
TaivoT
Võrgust väljas
Liitus: 7 Juuni 2017 - 23:39
Kuidas planeerite pulmasid?
7 Juuni, 2017 - 23:44

Tere head foorumlased. Mul on üks põhimõtteline küss. Kuidas planeerite on pulmi ja kui palju sellele aega kulutate?

Enda kogemused on hetkel üsna valulikud olnud kuigi siin kataloogis on kontakte palju. Pulmakorraldajat ei taha kuna sõbra sünul küsivad kuni mitu tuhat aga meie kogu pulma eelarve on 8000 ja sellest on vaja kõik katta. Kas kellegil on ka mõni kavalam nipp kui lihtsalt läbi helistada siit kataloogist firmasid?

Terv,Taivo

linnatibu
Võrgust väljas
Liitus: 5 Juuli 2017 - 21:45
Re: Kuidas planeerite pulmasid?
5 Juuli, 2017 - 21:46

Meie ka alles alustame pulmade planeerimist. Vahepeal mõtlesin pulmakorraldaja peale aga kui u 10 protsenti eelarvest peaks korraldaja hinnaks arvestama siis see 1000-2000 eurot tundub väga suur summa veel lisaks ära anda. Praegu pusime ise. Saatsime hunniku e-kirja teel hinnapäringuid. Õnneks pulmad plaanitud 2018 seega loodan, et pole rongist palju maha jäänud. Kavalamat nippi pakkuda pole kahjuks.

H_M
Võrgust väljas
Liitus: 15 Juuli 2017 - 19:04
Re: Kuidas planeerite pulmasid?
15 Juuli, 2017 - 19:05

Tere! Meie pulmapäev on augustis. Planeerimist alustasime eelmise suve lõpus. Alustasime nimekirja koostamisest, mis andis väga selge ettekujutuse, millist peopaika vajame ja kui täpselt kõik tegemised läbi peame mõtlema (mida rohkem külalisi, seda rohkem vaja neid juhtida, täpsemaid tegevusi pakkuda jne). Enne nimekirja tegemist arvasime, et umbes 50 külalist + tegijad ja algne eelarve 4500€ ringis.

Kui saime nimekirja valmis siis saime u 85 külalist ja kuna eeldasime, et mõned võivad tulemata jätta, siis küsisime erinevatelt kohtadelt hinnapakkumist 80le inimesele. Meie kriteeriumiteks oli, et pidu võiks olla Harjumaal ning pole vaja kogu kompleksi üürida, oluline oli ka, et kohapeal oleks kõik vajalik mööbel ja catering.

Saatsin meeldivatesse ja vähem-meeldivatesse kohtadesse hinnapakkumisi, kokku kuskil 10-12 hinnapakkumist. Nendest sõelusime mõned lemmikud välja ja leppisime kohtumisajad kokku. Esimest kohta külastades teadsime, et see on ideaalne ning teisi kohti ei läinud vaatamagi.

Panime algse menüü paika ning samuti broneerisime paralleelselt kohaga fotograafi. Küsisin taaskord pakkumisi mitmetelt ning sõelusime sobivamad välja. Meie küll ise ei kohtunud fotograafiga, aga võimaluse korral soovitan enne lõpliku otsust näost näkku kohtuda.

Pulmakleiti käisin esimest korda proovimas novembris, kuid sobiva leidsin veebruaris, lasin õmblejal kohandada ning täna sain kätte. Kingad veel puudu.Tulevasele kaasale ostsime ülikonna jaoks vajaliku nüüd juunis-juulis, sellega probleeme ei olnud. Saime särgi Sangarist; püksid, vesti, pintsaku Baltika Moetänavalt. Sõrmused soetasime samuti juunis.

Märtsi lõpus käisime pulmatordi konsultatsioonis ning kinnitasime oma soovi aprilli keskel.

Pulmaisa asemel on meil õhtujuhiks üks tuttav, kes mõtleb mängud ja tema ül on rahva juhatamine, informeerimine jms. Ajakava tegin ise, küsisin teadjamatelt nõu, samuti arutasime seda oma õhtujuhiga ja abielus olevate sõpradega. Kogu pulma kestvus 6-7h.

Kuna me jäime kutsete tegemisega jänni, siis saatsime save the date stiilis eelkutsed välja aprillis ning päris kutsed andsime üle/saatsime juuni alguses. Kutsed tegime ise, kasutasime Adobe programme kujunduse jaoks ning printisime kodus välja, meisterdasime 45tk kutset nädal aega (töö ja kool kõrvalt). Sobivad paberid leidsime Zelluloosi paberipoest. Tulemusega jäime rahule.

Nüüd on nimekiri lõplik ja 90 külalist on kinnitanud tuleku ja kõik kokku 8000€ (koht, söök-jook, meie rõivad, tort, meik-soeng, sõrmused, fotograaf, videograaf, kutsed, pulmaöö hotell, õhtujuht, riigilõiv, 8päeva pikkune pakettreis Kreekas).

Kindlasti tuleks ka pastori/paaripanijaga rääkida kõik enne kutsete välja saatmist läbi ning vastavad avaldused saab sisse viia 3 kuud kuni 1 kuu enne pulmi (ei soovita viimasele minutile jääda, meil see nii paraku juhtus ja koheselt tekkisid õudusunenäod).

Kokkuvõtvalt toimis meil kõik nii, et kui nimekiri, koht, menüü ja fotograaf olid olemas (sept 2016 kinnitatud), siis saime rahulikumalt võtta ning kuskil veebruarist hakkasime uuesti organiseerima. Videograafi otsustasime viimasel hetkel vaba raha olemasolul võtta, kuna ei mahtunud eelarvesse, aga saime hea pakkumise tutvuse kaudu ja otsustasime, et video on meie jaoks piisavalt oluline, et eelarvet taaskord suurendada.

Lisa kommentaar

To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Puhas tekst

  • Lubatud HTML- märgendid: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd><span>
  • Each email address will be obfuscated in a human readable fashion or, if JavaScript is enabled, replaced with a spam resistent clickable link. Email addresses will get the default web form unless specified. If replacement text (a persons name) is required a webform is also required. Separate each part with the "|" pipe symbol. Replace spaces in names with "_".
  • Email addresses will be obfuscated in the page source to reduce the chances of being harvested by spammers.
  • Email addresses will be obfuscated in the page source to reduce the chances of being harvested by spammers.
  • Võite tsiteerida teiste postitusi kasutades [quote] tääge.
  • Veebiaadressid ja e-maili aadressid muutuvad automaatselt linkideks.
  • Automaatne rea- ja lõiguvahetus
Pilt kommentaari juurde
Failid peavad olema väiksemad kui 64 MB.
Lubatud failitüübid: png gif jpg jpeg.
CAPTCHA
Oled sa tont või inimene ?
1 + 0 =
Lahenda see lihtne matemaatline ülesanne ja kirjuta lahtrisse vastus. Näiteks 2+3 puhul kirjuta vastuseks 5.